http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/default.aspx?ln=nl
Bovenstaand URL per pc checkt historie op je pc betreft XP wat wel en niet geinstalleerd is ik had installeer updates op aut. staan waardoor ik servicepack 1 binnen heb gehaald daardoor DENK ik nog niet zeker kan ik totaal niks meer updaten of installeren
Nu bezig met servicepack-2 op andere URL adres te downloaden buiten windows update site om omdat dit niet lukt hopelijk werkt het nu wel!
oorzaak lek in servicepack-1 wist ik niet nu wel
servicepack-2 is per 21-09-2004 volledige versie te downloaden op de sites ff zoeken
aut.moet het eigenlijk gaan maar dit lukt dus niet ik kan niks downloaden
probleem nog niet opgelost wachten totdat ik servicepack-2 binnen heb gehaald
wel extreem probleem omdat ik via cd drive ook niks kan installeren!...
ff geduld nog hoop dat het wordt opgelost zo niet laat ik het weer weten
Nogmaals voor mijn problemen geld altyd niet zo oplosbaar voordat ik hier iets intik heb ik al heel veel geprobeerd dus be alert
powerdome:thumb:
Bovenstaand URL per pc checkt historie op je pc betreft XP wat wel en niet geinstalleerd is ik had installeer updates op aut. staan waardoor ik servicepack 1 binnen heb gehaald daardoor DENK ik nog niet zeker kan ik totaal niks meer updaten of installeren
Nu bezig met servicepack-2 op andere URL adres te downloaden buiten windows update site om omdat dit niet lukt hopelijk werkt het nu wel!
oorzaak lek in servicepack-1 wist ik niet nu wel
servicepack-2 is per 21-09-2004 volledige versie te downloaden op de sites ff zoeken
aut.moet het eigenlijk gaan maar dit lukt dus niet ik kan niks downloaden
probleem nog niet opgelost wachten totdat ik servicepack-2 binnen heb gehaald
wel extreem probleem omdat ik via cd drive ook niks kan installeren!...
ff geduld nog hoop dat het wordt opgelost zo niet laat ik het weer weten
Nogmaals voor mijn problemen geld altyd niet zo oplosbaar voordat ik hier iets intik heb ik al heel veel geprobeerd dus be alert
powerdome:thumb: