Foutmelding bij poging upgrade/update XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

POWERDOME

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2004
http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/default.aspx?ln=nl

Bovenstaand URL per pc checkt historie op je pc betreft XP wat wel en niet geinstalleerd is ik had installeer updates op aut. staan waardoor ik servicepack 1 binnen heb gehaald daardoor DENK ik nog niet zeker kan ik totaal niks meer updaten of installeren

Nu bezig met servicepack-2 op andere URL adres te downloaden buiten windows update site om omdat dit niet lukt hopelijk werkt het nu wel!

oorzaak lek in servicepack-1 wist ik niet nu wel
servicepack-2 is per 21-09-2004 volledige versie te downloaden op de sites ff zoeken

aut.moet het eigenlijk gaan maar dit lukt dus niet ik kan niks downloaden

probleem nog niet opgelost wachten totdat ik servicepack-2 binnen heb gehaald

wel extreem probleem omdat ik via cd drive ook niks kan installeren!...

ff geduld nog hoop dat het wordt opgelost zo niet laat ik het weer weten

Nogmaals voor mijn problemen geld altyd niet zo oplosbaar voordat ik hier iets intik heb ik al heel veel geprobeerd dus be alert

powerdome:thumb:

Powerdome,
En wat wil je nu met jou verhaal vragen/vertellen?

SP 1 kun je niet installeren dan heb je een illegale versie van XP.

SP 1 kun je niet installeren dan heb je een illegale versie van XP. [/B][/QUOTE

Laat ik die nu ook hebben en toch SP1 geinstalleerd een hele tijd terug en de rest van de updates en SP2 staat er nu ook probleemloos op.

Al die onzin verhalen over illegale versies :evil:

Geplaatst door Frederik
SP 1 kun je niet installeren dan heb je een illegale versie van XP.
[/QUOTE

Laat ik die nu ook hebben en toch SP1 geinstalleerd een hele tijd terug en de rest van de updates en SP2 staat er nu ook probleemloos op.

Al die onzin verhalen over illegale versies :evil: [/B]

dat jij nu toevallig een goeie serial hebt:confused:

Dat is niet toevallig. Je moet gewoon de weg weten weten en vooral weten wat je doet ;) en zo doen 70% van de windows xp gebruikers dat:thumb:

OPGELOST & AFGESLOTEN TOELICHTING

:thumb: :thumb: :thumb:

Ik heb GEEN illegale versie
Lees voorgeinstalleerde XP bij aanschag nieuwe pc
Binnen XP zie configuratiesysteem-systeem kun je m.b.t. updates kiezen zelf,handmatig,of downloaden aut.maar niet installeren of alles automatisch bepaalde tydstippen

Dus bij mij is servicepack 1 binnengehaald(vermoedelijk automatisch omdat bij mij XP daarop staat voor updates)
Lek in servicepack 1 vandaar per 21-09-2004 servicepack 2 en deze zocht ik,had ik nodig probleem is dus bij mij opgelost 100%

:thumb: :thumb: :thumb:

Hier kun je vaak je probleem kwijt maar ik deel de vraag,de oplossing ik kom er vaak zelf achter soms m.b.v.jullie commentaar en een probleem waar je mee zit kun je niet splitsen in 2 of meer aparte vragen omdat het 1 geheel vormt

dus begrip voor de situatie

succes
bedankt voor tips,url's en leesvoer was n.v.t.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan