Foutmelding bij printen van mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruut

Verenigingslid
Lid geworden
20 apr 2005
Berichten
518
Ik kan sinds kort binnengekomen mail vanuit Outlook Express niet printen. Er komt dan een foutmelding:
Fout
Regel: 2021
Teken: 1
Fout: Niet nader omschreven fout
URL: res://ieframe.dll/preview.dlg
Ik heb getracht de fout op te sporen maar deze wordt niet herkend.

Bij Microsoft Outlook wordt bij "verzenden" aangegeven dat Word Interface niet is geregistreerd.

Ik heb XP opnieuw geïnstalleerd en ook de HP C5180 maar niets helpt.

Ik kan wel "gewoon" printen vanuit documenten of sites.

Wie weet de oplossing?

Met vriendelijke groet,

Ruut
 
Laatst bewerkt:
Er wordt binnen de (Nederlandse) knowledgebase van Microsoft verwezen naar 2 soortgelijke problemen. Ze zijn echter niet 100% identiek. Er worden echter wel verschillende oplossingen aangedragen, misschien staat er één bij die ook bij jou werkt.

Klik
 
Probleem is dat er vanuit Explorer wel kan worden geprint mar niet vanuit Outlook. De probleemeldingen komen helaas niet overeen.
Ik heb ook al systeemherstel geprobeerd maar ook dit mag niet baten.
Ik heb XP totaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar ook dat helpt niet.
 
Dan is er mogelijk toch een tweetal oplossingen die m.i. in de buurt komen: er is iets met óf het stuurprogramma van de printer, óf de afdrukrij zoals Microsoft suggereert. Heb je die 2 ook gezien?

Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat er na een nieuwe Windows installatie een Windowsfout toevallig weer terug komt, toch?
Daar je vanzelfsprekend óók je Office opnieuw hebt moeten installeren kan het dus theoretisch ook geen virus zijn,....... tenzij je een kopie hebt gemaakt van alle data in de "oude" OE en deze na de nieuwe installatie hebt teruggezet / geïmporteerd?
 
Laatst bewerkt:
OPGELOST.
Ik heb nog eens een keer een systeemherstel gedaan maar dan met een nog eerdere datum. En ...... hij doet het.
Bedankt voor alle hulp.
Met vriendelijke groet,
Ruut
 
Bijzonder bijzonder; na een nieuwe XP installatie hetzelfde probleem hebben en dan naar een herstelpunt van de nieuwe XP installatie en daarmee het probleem oplossen? Bijzonder, bijzonder.

Nou ja, belangrijkste is dat 't weer werkt zoals het hoort.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan