foutmelding bij spel

Status
Niet open voor verdere reacties.

celine

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2001
Hallo allemaal.

Wie kan mij helpen ik heb het spel enter the matrix gekocht en toen de instalatie van de eerste cdrom bijna klaar was kreeg ik de volgende foutmelding cyclische redudantie controle heb het een paar keer geprobeert en elke keer hetzelfde heb het spel toen geruild voor een nieuwe maar bij de nieuwe heb ik het zelfde probleem kan iemand mij misschien vertellen wat deze foutmeding inhoud ligt dan toch waarschijnlijk aan mijn pc.

Groet Celine.

Mijn pc
intel pentium 4 2.53mhz
nvidia geforce 4 64mb
intern 512 mb
harddisk 80g
2 de harddisk 40g
creative soundblaster.
en ik draai onder windows xp home.

Cyclic redundancy checks worden gebruikt om te controleren of bestanden nog hun orginele inhoud hebben. Het programma heeft dan een soort database met waarden die uit een formule komen, als die formule dan op het bestand wordt losgelaten moet er dezelfde waarde uitkomen. is dat niet zo dan is het bestand beschadigd en faalt de CRC check.

Wat het zo veroorzaakt kan ik zo niet zeggen... probleem met je cdromspeler misschien? dan zou je m eens in je brander kunnen stoppen als je die hebt.

Hoi nteusink.

Bedankt voor je snelle reactie zal het eens proberen in mijn brander.

Groet Celine.

ok, als dat niet werkt kan je ook nog even scandisk op je C: schijf loslaten (en eventueel op een andere schijf als je het spel niet op C: hebt geinstalleerd.

Start > Uitvoeren > daar type je in CMD.EXE en je klikt op OK
dan krijg je een Dos prompt venster waar je het commando
chkdsk /F C:
in geeft.
Hij geeft dan waarschijnlijk aan dat hij nu niet kan scannen en zal aanbieden het bij de volgende reboot te doen. Daar kan je dan dus voor kiezen en de computer even opnieuw opstarten.

Hoi nteusink.

Heb het via mijn brander gedaan en het spel doet het.

Bedankt voor de info.

Groet Celine.

Geplaatst door celine
Hoi nteusink.

Heb het via mijn brander gedaan en het spel doet het.

Bedankt voor de info.

Groet Celine.

Gelukkig! Veel speelplezier :)

Er is dus blijkbaar misschien wel wat mis met je cd/dvd speler. Misschien dat de kabel er niet meer goed in zit of er een driverprobleem is...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan