foutmelding bij t opstarten (RUNDLL)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Hadji
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Hadji

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2004
Wie kan me helpen ??
elke keer als ik m'n pc opstart geeft ie de fout aan:
er is een fout opgetrden tijdens het laden van c:\progra~1\newdot~1\newdot~2.dll. heeft iemand dit wel eens mee gemaakt ?

Kijk alsjeblieft uit wat je doet. Je hebt malware van New.net op je pc staan. Als je dat op de verkeerde manier verwijdert, help je je internetverbinding de vernieling in.

Probeer eerst simpelweg om "New.net", "NewDotNet", "New.net Domains" of "New.net Application" te verwijderen via Configuratiescherm -> Software. Daarna even opnieuw opstarten en kijken of je de foutmelding nog krijgt.

Lukt het verwijderen via Configuratiescherm -> Software niet, kijk dan in de map C:\Program Files\NewDotNet en zoek daarin naar het bestand uninstall6_38.exe. (In plaats van 6_38 zou er een ander versienummer kunnen staan.) Dit is de uninstaller. Dubbelklik daarop. Is de uninstaller klaar, dan moet je de pc opnieuw opstarten.

Is de uninstaller niet in de map aanwezig, download dan dit bestandje: newnet_uninstaller (rechtsklik hierop, kies "Doel opslaan als" en kies als locatie je bureaublad). Dubbelklik erop. Is de uninstaller klaar, dan moet je de pc opnieuw opstarten.

Heb je dit allemaal gedaan, plaats dan een HijackThis-log volgens de instructies waar M@rio naar verwees.

Laatst bewerkt:
Ja t is gelukt, door ''newnet uninstaller'' te downloaden is het in orde nu, die andere mogelijkheden gingen me wat te ingewikkeld. Maar dank jullie wel voor jullie hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan