Foutmelding bij update NIS

Status
Niet open voor verdere reacties.

SwampMan

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2002
Bij het regelmatige updaten van NIS krijg ik deze melding:

------------------------------------------------------------------------
Windows XP 5.1.2600 Service Pack 1

NAVNT 8.07

Deze update kon niet door LiveUpdate worden voltooid.

Wij verzoeken u contact op te nemen met Technische ondersteuning en alle informatie door te geven die op dit scherm wordt vermeld.
Kies Help -> Technische ondersteuning in uw Symantec-product voor meer informatie.

De onderstaande bestanden konden niet door LiveUpdate worden bijgewerkt:
-----------------------------------
Bestand: C:\WINDOWS\System32\drivers\navap.sy^
183872 Bytes 2/27/2002 12:16:30 v8.0.0.0.

------------------------------------------------------------------------

Ik heb Windows XP Pro en NIS 2002.
De melding krijg ik sinds ik mijn c-schijf heb geconverteerd van Fat32 naar NTFS. Die conversie is voor zover ik weet zonder problemen verlopen en ik heb geen foutmeldingen gekregen.
Ik kan geen contact opnemen met die site voor technische ondersteuning van Symantec, want voor NIS 2002 wordt geen ondersteuning meer gegeven.
Voor ik een nieuwe versie van NIS aanschaf zou ik willen vragen of iemand weet wat deze melding te betekenen kan hebben. Betekent het “gewoon” dat NIS 2002 verouderd of of niet met NTFS overweg kan of is er meer aan de hand?

:(

O ja, voor de volledigheid:

Ik heb NIS een keer verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd, maar die melding blijft terugkomen.
:confused:

Ik maak me juist zorgen. Het betekent toch dat je virusscanner niet goed bijgewerkt is en virussen op die manier vrij spel krijgen.
:(

Nog geen reden tot paniek,wacht de volgende update af.Wees even voorzichtig met je mail,open vooral geen onbekende.

Ik schop deze vraag even omhoog aangezien ik met het zoeken naar een oplossing dit probleem al meer heb gezien op fora maar geen oplossing(en). Wie?
Saldos???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan