foutmelding bij updaten norton live update

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tieske25

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2005
Tijdens het updaten via liveupdate van Norton Antivirus (versie 2007) wordt de melding gegeven dat hij de update niet kan uitvoeren door een fout LU1812 met name de Syknapps module. Via de foutmelding kom ik in het servicecenter van Norton terecht. Hier geven ze me aan dat ik een verwijderingstool moet downloaden wat vervolgens ervoor zorgt dat het hele programma wordt gedelete waarna ik het opnieuw moet installeren. Voordat ik deze stap ga zetten wilde ik eens informeren of er iemand bekend is met deze foutmelding en hoe die (zonder da het hele programma opnieuw geïnstalleerd moet worden) kan worden opgelost waardoor de update volledig en goed wordt uitgevoerd.
Hoor het graag.
Groeten en alvast bedankt voor de hulp/reacties
Mascha

Heb contact gehad met de helpdesk van Symantec.
Zij erkennen dat de problemen bij hun liggen en zijn druk doende een oplossing aan te bieden.
Voorlopig raden zij aan alle updates behalve die van de applicatie zelf te updaten.
Je kunt dit doen door middels start, configuratiescherm naar Live update te gaan en dan te kiezen voor interactief mode.
Hier kan je tijdens de live-udate sessie kiezen welke modules wel en welke modules niet moeten worden geupdate.
Laat hierbij de update voor de Symantec Internet Security buiten beschouwing maar update welk altijd je virusdefinities.
Je kunt er ook voor kiezen om de express-mode aan te zetten maar dan krijg je na de live-update sessie altijd de melding dat de SyKnapp-module niet geinstalleerd is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan