foutmelding bij windows live messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.

helena1

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2007
Hallo,
Ik wist mijn password van windows livemessenger niet meer. Nieuw aangevraagd, code ingetypt en daarna nieuw password. Nu krijg ik alsmaar de melding dat ik een neiuwe vraag en geheim antwoord moet kiezen + locatie , geboorte jaar moet opgeven. Ik kom alleen niet bij de accountgegevens, want kan niet inloggen. Als foutcode wordt 80048830 gegeven. Kunnen jullie me helepen? Groetjes helena

Je hoeft toch niet bij je accountgegevens te kunnen om een nieuwe 'Vraag en antwoord' op te geven?
Anders begrijp ik de vraag niet goed.

Ik weet niet waar ik deze gegevens moet invoeren. Ik krijg dus steeds dezelfde melding, maar kan nergens de gegevens invoeren. Ik heb gisteren een nieuwe computer gekocht. Hierbij moest ik Live messenger nog installeren. Na de installatie kon ik mij registreren. Bij registratie is wel de mogelijkheid om die gegevens in te voeren, maar ik ben al geregistreerd. Ik kan nu dus alleen mijn mail bekijken op de oude computer via outlook.

Je kunt toch gewoon bij Windows Live Messenger inloggen?
En wat is er met registreren?
Sorry, maar ik snap het echt even niet.

Als ik me aan wil melden bij messenger dan komt het volgende bericht.
"We can't sign you in to Windows live messenger because there is a problem with your Windows Live ID" errorcode 80048830. Als ik dan op doorgaan druk kom ik bij een scherm account- Windows live. hier staat de volgende melding:
"Before you can sign in to Windows live you need to chose a new question and secret answer and provide your location and birthyear. If you forget your password you can provide this information to verify your identity." Vervolgens begint hij te laden, maar er gebeurt verder niets. Hij blijft met de melding en loading staan.

Ik ben 2 of 3 weken geleden nog aangemeld geweest, maar zoals ik al zei was ik mijn password vergeten.

Ik hoop dat ik het probleem nu iets duidelijker heb omschreven.
gr. Helena1

Als je gewoon een webmail e-mailadres zoals Hotmail of GMail hebt, kun je daar wachtwoord veranderen met geheimde vraag en antwoord.

Sorry, maar dat is dus het probleem. Kan wel wachtwoord wijzigen maar weet niet waar ik geheime vraag en antwoord moet invullen. Ik kom alleen maar bij de schermen die ik vermelde. Ik wil wel een printscreen invoegen, maar weet niet hoe dat moet.

gr. Helena1

Met knop Print Scrn maak je printscreen. Die plak je in Paint en sla je ergens op op je harde schijf (als JPEG). Je gaat dan naar http://imageshack.us/ waar je dus de afbeelding upload.
Dan zie je dus rechts de afbeelding, je klikt erop. Vervolgens zie je dus de URL van de afbeelding, deze kopieer je en vervang je telkens de URL van example met de URL van je afbeelding, hier staat het voorbeeld.

Degene die je moet hebben is 'met koppeling'.

Maar welk account heb je dan, Hotmail, GMail, noem maar op?

Laatst bewerkt:
Tja, als hij op laden blijft staan, zul je toch echt moeten wachten.
Als na een halfuur nog niets is veranderd, ligt het probleem bij Microsoft.

Zelfde probleem

Ik heb precies het zelfde probleem. Is het bij jou al verholpen? Ik kan al sinds vorige week niet meer m'n mail e.d bekijken want ook bij mij blijft hij laden op die geheime vraag. Het begon vorige week al met aanmelden op msn, toen gaf hij aan dat ik te vaak geprobeerd had aan te melden, maar dat was niet zo. Dat kreeg ik later nog wel een paar keer. Maar toen lukte het nog om erop te komen. Daarna heb ik mijn wachtwoord maar veranderd omdat ik bang was dat iemand ermee bezig was ofzo. Maar nu kan ik er dus niet meer op komen omdat hij dan automatisch doorgaat naar die pagina om de geheime vraag in te vullen maar daar blijft hij op hangen (laden). Heb heeeel lang gewacht maar er gebeurd echt helemaal niks. Iemand een idee?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan