Foutmelding blackweb application id 8876480

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mad Hankey

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2002
Deze melding krijg ik bij het opstarten,wie weet wat het is en wat te doen.Alvast bedankt Mad Hankey

Is het blackweb of alleen backweb (zonder L dus)
backweb wordt b.v. geïnstalleerd door Kodak en Logitech. Het is een soort spyware die Kodak en Logitech gebruiken om te controleren op driver updates.

Scannen op spyware lijkt mij het simpelst: Download hier de gratis versie van Ad-aware, na de installatie eerst updaten door te klikken op het wereldbolletje en scan. Daarnaast kan je nog Spybot installeren (werkt prima naast elkaar), ook gratis. Eveneens eerst updaten alvorens te scannen. Uitleg+download Mocht na gebruik van Ad-aware en/of Spybot het probleem blijven plaats dan een Hijack This Log, klik-->Helpmij tegen spyware offensief<-- Druk daar op de knop "Reageer op bericht" en post je log.

Zag wel iets vaags op google wat betreft blackweb maar werd er niet veel wijzer van.

Geplaatst door gezina
Scannen op spyware lijkt mij het simpelst: Download hier de gratis versie van ..........................
Zag wel iets vaags op google wat betreft blackweb maar werd er niet veel wijzer van.

:p Precies dat had ik ook :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan