Foutmelding c:\progra~1\norton~2\savrt.vxd

Status
Niet open voor verdere reacties.
tanja je hebt gelijk meeste mensen vinden norton de best virus scanner maar ooit zal er een virus komen die norton eerst uitschakeld dan pas de hd gaat infecten dus wees gewaarschuwed

en laten we did gewoon onder senioren houden ok ;)
grapje :p

toen ik norton voor het eerst heb geinstalleerd vond ik hem maar niks dus ik heb hem gedeinstalleerd. krijg ik allemaal vxd fouten nou ik heb gekeken in system.ini en in register zo das dat. later had ik een virus die norton kon verwijderen dus die heb ik geinstalleerd mijn computer die bleef zo wat hangen tijdens het scannen van de pc dus norton is verleden tijd voor mij. oh de virus is verwijdert door een ander online virus scanner.

ps iedereen heeft zijn eigen smaak in software

oh neem ook even een kiekje naar mijn probleem
UT doet vaag
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Snow Power
ooit zal er een virus komen die norton eerst uitschakeld dan pas de hd gaat infecten dus wees gewaarschuwed
Die virussen zijn er al.
Die schakelen niet alleen Norton uit ook andere virusscanners kunnen daardoor uitgeschakeld worden.
Kortom je moet gewoon zorgen dat je up to date blijft met elke virusscanner.
En eventueel een online virusscanner als second opinion gebruiken.:)
 
oh ok nou norton is nog steeds niet iets voor mij :)
en ik hou mijn virus scanner altijd up to date oh ik gebruik nu norman als virus scanner vind ik fijner neem niet veel hd in en m'n computer ratelt er niet van hij heeft mij ook verlost van nare virusen dus norman is nummer 1 voor

ps geen andere berichten laten dat norman brakker is dan norton want ik wil geen oorlog voeren over welke virusscanner beter is:rolleyes:
 
Norman of Norton..?? wat maakt het uit? :D:D:D
Beide beginnen met: no.. dus het zou wel goed zitten.;)
McAfee is eeerrrrggg moeilijk te verwijderen en komt wel laat met updates.
Online scannen is leuk maar ik houd niet zo van als iemand in mijn PC zit te 'wroeten'.:eek:

Jou andere probleem Snow Power...je mag wel de virtueele geheugen x3 doen. Misschien is voor jou spelletjes het swap x1,5 te weinig.
Grtz
falco
 
ja je hebt gelijk maakt niet uit als ze gewoon goed werk doen juist ;)

over mijn probleem je hebt blijkbaar niet alles gelezen of niet goed gelezen. want als je goed gelezen hebt wist je dat ik via het netwerk ut opstart op mijn broers computer. hij heeft genoeg hd ruimte om ut te spelen. bij mij is dat ook zo ik heb ook ales verandert ik laat windows zelf kiezen en ik heb ut op mijn broers computer geinstalleerd bleekt dat ik ze daar niet kreeg. dus in andere woorden die fout melding dat ik krijg is "lariekoek"

oh uhm mijn problemen alsjeblieft onder mijn topic verzenden want dit heeft niets te maken met ut :D
 
Laatst bewerkt:
oke dan!

heb net alle nortonnetjes en symantecjes uit het register gehaald en het werkt heb net opgestart zonder foutmelding
is het slim om nu eerst te defragmenteren en schijfcontrole te doen ?
om dat ik vrij veel gewijzigd heb lijkt me

of klets ik nu?

he hartstikke bedankt!!!!!

grtz,
 
klopt

en ik kan het weten, want Falcon heeft het mij ook al verteld, en het werkt perfect. Het laatste heb ik nog met jv16 powertools verwijderd.

nogmaals dank Falcon :thumb:
 
Thank's Sungirl:eek::eek::eek:!

Corragio, het is niet echt veel gewijzigd. Een schijfcontrole en defrag is nooit weg, ik doet dat ± 1x/week
Toen ik nog Norton 2000 gebruikte ging ik op deze manier verwijderen om vervolgens opnieuw te instaleren. NAV 2000 werkt niet zo lang.
Tegenwoordig gebruik ik deze ‘schoonmaak’ niet zo vaak. Als ik een progje leuk vindt dan gebruik ik een key-gen en progje blijft werken.
Om de PC ‘schoon’ te houden gebruik ik op dit moment de volgende progjes:
-NAV 2002
-ZA
-SpyStopper 1.75 (tegen meeste cookies, spyware, scripts, bugs, ads, worms)
-AdAware 6.0
-Spyware Blaster
-Anti Trojan 5.5
-Disk Cleaner
-jv 16 Power Tools
Echt 100% safe ben je nooit maar ik doe mijn best .
Met Ad-Aware,SpywareBlaster,AntiTrojan,jv 16 en NAV zorg ik altijd dat ik de laatste updates naar binnen haal.
Grtz :D:D
Falco
 
hmm Anti Trojan 5.5 klinkt interesant waar kan ik die downloaden :p want ik had is een keer 2 trojans eentje heb ik verwijdert en eentje zat onder systems wist niet of ik die moest verwijderen maar die heb ik niet meer na een formatje maar die formatje was om een andere reden

maar vertel de link want ik wil hem hebben

Ad-aware is oud word niet geupdate probeer spybot Search and Destroy die is beter dan geupdate Ad-aware ik weet zo de link niet maar als ik hem heb zet ik het wel onder deze topic
 
Je kan hem hier:http://www.anti-trojan.net/en/
downloaden. Je krijgt een trial versie maar dat maakt niet zoveel uit;) Laat me weten als je het op de PC hebt.

AdAware was oud. Ik gebruik de nieuwe 6.0. Deze heeft ingebouwde update (heb al 1 update erbij). Werkt prima.
SpyBot ken ik, ik heb het een tijdje gebruikt maar vond bij mij bijna niets. SpyStopper houdt veel tegen.

Grtz
Falco
 
wie wat ?

hoi,

Ik heb spyware blaster, welke is beter ??

en wat als die 14 daagjes omzijn van die anti trojan, zoek je dan weer een ander op ?
 
Hoe bedoel je welke is beter? Ik gebruik nu versie 2.0.2
SpywareBlaster houd vieze dialer's tegen. Je moet steeds "check for updates" uitvoeren en daarna "select all" + Protect for checked items.
Met de optie: more info on items je kan ook zien wat deze doen, bijv.: op de achtergrond (stiekem) verbinden met betaal sexlijnen. Je merkt het pas later op de rekenink.

Heb je AntiTrojan al op de PC?
Let op het is mogelijk dat hij poort 5000 open vindt. Als dat zo is dan moet je ergens een klein bestand downloaden om deze poort dicht te gooien.

Grtz
falco
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan