foutmelding c00d1199 in WMPlayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

johan1276

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
Berichten
188
Ik heb een probleem met mijn media player, ik ben al dagen bezig om dit op telossen, ik wil de uitzengen van: uitzending gemis:t en een uitzending van Kassa maar het lukt me niet, bij Kassa krijg ik een volledig WMP scherm te zien met in de hoek de melding dat mijn speler met de exentie (.wmv) niet overeen komt, en als ik deze weg klik komt de melding dat ik een codec c00d1199 mis en bij de andere krijg ik een kruisje in het beeld, ik heb ook al K-Lite basic gedownload maar ook dat werkt niet, en ook bij mijn standaardprogramma’s WMP standaard gezet, en ook kan er geen nieuwe WMP geïnstalleerd worden, mijn muziek doet het wel zonder problemen. Wie kan mijn daar bij helpen dit op te lossen , ik heb inmiddels ook al GONG geinstalleerd maar ook niets.
 
Bedankt voor je reactie, ik heb het gezien maar ik kan geen engels lezen dus dat is voor mijn acabadraba wat moet ik hier mee doen?.
 
Ik heb hem gedownload en gekeken of hij werkte maar zowel de met de foutmelding en de uitzending gemist werken geen van tweeen er was niets veranderd.
 
Heb vanmiddag een tijd gezocht voor een oplossing maar ik heb geen ideen meer.

:(
 
Tip uitzending gemist problemen. Streaming video.

Had zelf bijna nooit een foutmelding, dus kan zijn dat het jullie niet helpt. Zelf had ik geen video daarop en wel geluid. Ook deed fullscreen het niet meer en resizen. Nu alles weer goed na (her-) installeren van driver voor grafische accelerator van Intel. Heb dus zelf geen grafische kaart! Maar als je de goede driver maar selecteert, lijkt het mij altijd wel een good try.

Er wordt ook codec geinstalleerd. Je moet wel kijken of je de goede driver neemt. Voor 32 en 64 Vista-systemen verschillend. Ook hulpprogramma's om vast te stellen wat je nodig hebt. De driver voor mij installeerde (een .exe file) na dubbelklikken zelf. De readme.txt doet moeilijker aan dan het was. Sluit wel alles af voor je begint. Heb zelf home premium 32bits en 965 express chipset van Intel.

Iedereen moet denk ik wat voorzichtiger zijn met codecspacks te adviseren onder vista, deze installeert zelf wel als het nodig is. Tja en wat het dan was, weet ik ook niet, als er maar een remedie is niet? Hoop dat jullie er ook wat aan hebben.

Succes. De webmaster kan misschien aansluiten bij de andere hangende eindjes van de gemiste uitzendingen...:thumb:


http://downloadcenter.intel.com/default.aspx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan