Foutmelding CD

• Onderwerp starter Onderwerp starter toop
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

toop

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2004
Ik heb een CD gekopieerd en in mijn laptop gedaan en nu geeft ie aan: Application error: integer divide 0.
Wat kan dat zijn.

gr. Toop

Dit lijkt mij een fout in de software, meestal veroorzaakt door software geschreven voor een bepaalde generatie chips of OS die dan op een nieuwere computer gedraaid wordt.

CD error

Dit lijkt mij een fout in de software, meestal veroorzaakt door software geschreven voor een bepaalde generatie chips of OS die dan op een nieuwere computer gedraaid wordt.

En wat houdt dat in. Het is een gekopieerde CD van een spelletje dat ik nu gebruik in Windows Vista en wil gebruiken op mijn laptop in Windows 7

Deze vermelding houdt in dat een geheel getal door nul wordt gedeeld en iets delen door nul heeft oneindig als resultaat.

Waarschijnlijk wil dit spel niet op deze laptop draaien wegens compatibiliteit van het gamescript.

Je zou de cd op de vista machine kunnen proberen om een fout in de cd uit te sluiten.

of niet goed gebrand of het werkt niet op deze laptop en / of Win7:confused:

Laatst bewerkt:
foutmelding

Deze vermelding houdt in dat een geheel getal door nul wordt gedeeld en iets delen door nul heeft oneindig als resultaat.

Waarschijnlijk wil dit spel niet op deze laptop draaien wegens compatibiliteit van het gamescript.

Je zou de cd op de vista machine kunnen proberen om een fout in de cd uit te sluiten.

of niet goed gebrand of het werkt niet op deze laptop en / of Win7:confused:

Op vista doet ie het wel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan