foutmelding: de expressie die u...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wolfgang777

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2009
Berichten
54
Hallo,

Ik heb Office 2007 en telkens ik probeer een document af te drukken krijg ik foutmelding in bijlage. Ik heb zelf geen enkele ervaring in het werken met Acces, weet zelfs niet eens goed waar het voor dient.

Kan iemand me helpen ?
 

Bijlagen

  • foutmelding Acces.jpg
    foutmelding Acces.jpg
    27,4 KB · Weergaven: 22
Dat is zelfs voor de meest doorgewinterde access programmeur lastig te zeggen op basis van de screenshot. Als je access bestand niet te groot is en geen privacygevoelige gegevens bevat zou ik zeggen voeg hem even toe als bijlage, dan kunnen we even kijken.
 
Vermoedelijk wordt de fout veroorzaakt door een bestand (bibliotheek) dat niet goed is geladen, doordat hij op de pc ontbreekt bijvoorbeeld. Of er zit een fout in een functie. Zoals Jeroen al zei: om het beter te kunnen zien, hebben we de database nodig. Maak eventueel een kopie van de database, en maak alle tabellen met gevoelige informatie leeg, en zet er eventueel wat nepgegevens in. Dan is het voor ons al genoeg. Foutmeldingen zoals deze hebben vaak betrekking op formulieren, dus die moeten er in ieder geval in zitten. Omdat je zelf al aangeeft dat je niks van Access af weet, heeft het denk ik niet zoveel zin om je zaken uit te laten zoeken.... Dus een voorbeeldje graag!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan