foutmelding dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

henny101

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2002
Als ik Win XP heb opgestart opent het kladblok met de melding:

"[ShellClassInfo]
LocalizedResourceName=@%SystemRoot%\system32\shell\32.dll,-21787"

Voor zover ik kan beoordelen heb ik nog geen nadelige gevolgen van deze melding ondervonden, maar ik zou de melding best kwijt willen.

Wie weet raad??

Kijk eens in de map "opstarten" daar staat beslist een desktop.ini klik die eens met rechts - eigenschappen en kies voor "verborgen" als dat niet help kan je hem verwijderen er wordt wel weer ergens een nieuwe gemaakt.. :)

ps.
Indien je de inhoud van die file exact op de puntjes :) hebt overgenomen dan is die verkeerd en moet dan in ieder geval verwijderd worden.. Of verander de inhoud in

[.ShellClassInfo]
LocalizedResourceName=@%SystemRoot%\system32\shell32.dll,-21787

Laatst bewerkt:
ZipPe zei:
Kijk eens in de map "opstarten" daar staat beslist een desktop.ini klik die eens met rechts - eigenschappen en kies voor "verborgen" als dat niet help kan je hem verwijderen er wordt wel weer ergens een nieuwe gemaakt.. :)

ps.
Indien je de inhoud van die file exact op de puntjes :) hebt overgenomen dan is die verkeerd en moet dan in ieder geval verwijderd worden.. Of verander de inhoud in

[.ShellClassInfo]
LocalizedResourceName=@%SystemRoot%\system32\shell32.dll,-21787

Ik had inderdaad het puntje voor ShellClassInfo over het hoofd gezien.
Gedaan wat je adviseerde: eerst "verborgen" aangevinkt, hielp niet. Daarna verwijderd maar dezelfde melding komt weer.

Zijn er nog andere mogelijkheden?

Hen.

:confused: Dan zit er toch wat fout..
Ik kan niets anders verzinnen op het moment dan als je een dag weet dat het nog goed was gebruik systeem herstel en doe (dan) eens Schijfopruiming - schijfcontrole - Defragmentatie..

En start uitvoeren

sfc /scannow

xp cd inleggen ok klikken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan