Foutmelding dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

Laries

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2008
Berichten
16
Ik heb de volgende meldingen staan:
Er is een fout opgetreden tijdens het laden van C:\Users\Packard Bell\ AppData\Local\Temp\epaxtmvo.dll
Kan opgegeven module niet vinden.

Er is een fout opgetreden tijdens het laden van C:\Users\Packard Bell\ AppData\Local\Temp\wvUllmLc.dll
Kan opgegeven module niet vinden.

Er is een fout opgetreden tijdens het laden van C:\Users\Packard Bell\ AppData\Local\Temp\opnkiHWN.dll
Kan opgegeven module niet vinden.

en nog eentje.

Kan ik deze bestanden weer krijgen?
Hoe krijg is ze dan terug?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
 
Ik heb alle scans uitgevoerd en de computer opnieuw opgestart maar ik krijg nog steeds de foutmeldingen..
Kan ik nog iets anders proberen?
Ik was in mijn vorige bericht wel vergeten te zeggen dat een tijd terug iemand voor mij alle bestanden in de map Temp heeft verwijderd. Sindsdien heb ik deze foutmelding. Dus ik heb zelf het idee dat het komt doordat verwijderen..
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen!
 
kijk gewoon eens in msconfig(typen in start) tabblad opstarten

-kijk daar eens of die dll-bestanden daar staan, zoja vink deze dan uit en klik op toepassen
-start opnieuw op...

Heeft dit dan niets verholpen volg dan de link die sims je heeft gegeven
Als die er nu nog is

http://www.nucia.eu/forum/showthread.php?t=12 (even 3 berichte naar beneden scrollen, daar staat ''Handleiding Hijack'' die moet je even volgen
 
Ik heb gekeken bij msconfig en ze stonden niet bij opstarten.
Die link doet het niet..
Is er ook een andere site waar ik op kan kijken?
 
die link werkt echt wel hoor ;)
probeer het eens met firefox...

anders kan je ook eens kijken op hijackthis.nl maar of ze je daar kunnen helpen weet ik niet
 
Ik heb nu die scan van Hijackthis uit gevoerd maar weet niet wat ik verder moet, het zal wel aan mijn computer liggen maar kan niet bij die handleiding komen. Heb de handleiding van hijack gebruikt maar ik kom nu niet verder. Ik heb nu gescand en heb zo'n log maar wat moet ik nu doen? wat moet ik met die log doen of met dat andere scherm?

Lariesse
 
als je de site goed had gelezen stond er dat je het hijack logje moest posten op www.nucia.nl onder het kopje ''hijack logjes''
 
Ik kan die site dus niet openen.. dus heb dat ook niet kunnen lezen.
Is er ook een andere site waar ik het op kan zetten? Want als ik die site intik krijg is dat de pagina niet weergeven kan worden
 
strange

google enzo doet het wel?
en als je dan zoekopdract:nucia doet??
 
ja ik heb het gegoogled als ik dan op die site klik krijg ik weer dan ie de pagina niet kan weergeven..
 
reset Internet explorer dan gewoon eens of probeer het met firefox :thumb:
 
Ik heb het gedownload en even gekeken of ik het met firefox wel kon openen maar lukt ook niet.
Maar waar staat het resetten onder? Kan het zo niet vinden..
 
tjee ook al niet????:(

extra-internetopties-geavanceerd-standaardinstellingen herstellen
 
Ook als ik dat gedaan heb en het internet opnieuw opstart kan ik niet op die site komen:S
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan