Foutmelding en bestand onvindbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Isabel24

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 okt 2007
Bij het opstarten van het programma Hyperven (progr. dat ondersteuning biedt bij het behandelen van Hyperventilatie) krijg ik bij het opstarten ervan een foutmelding.

D:\DOCUME~1\D&D\LOCALS~1\Temp\WERa957.dir00\MSACCESS.EXE.mdmp
D:\DOCUME~1\D&D\LOCALS~1\Temp\WERa957.dir00\appcompat.txt

Uit de melding maakte ik op dat het om een Acces fout ging. Bij het programma werd ook meteen Access 2002 Runtime geinstalleerd. Ik dacht in eerste instantie dat het niet goed samenging met mijn 'eigen' Access en heb deze er toen afgehaald. Al weet ik niet of ik hier goed aan heb gedaan. Dit heeft echter niet geholpen. Hij geeft nog steeds de melding aan.
De 'technici' van Hyperven zelf weten niet wat het zou kunnen zijn. Volgens hen ligt het i.e.g. niet aan het programma zelf, maar aan mijn pc. Verder konden zij mij ook niet helpen.

Vorige week heb ik het bestand MSACCESS.EXE wel gevonden via zoeken, maar ik kon hem niet verplaatsen/verwijderen. Ik heb toen een programma'tje geinstalleerd "unlocker", maar toen ik het bestand weer ging zoeken kon ik het dus nergens meer vinden! Heel vaag.
De bestanden zijn dus foetsie, vind ze ook niet als ik ‘verborgen mappen weergeven’ aanvink.

Ik ben niet zo handig met dit soort dingen en ik hoop dat er iemand is die mij op weg kan helpen.

Alvast bedankt.

Groeten,

Isabella

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan