foutmelding explorer.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

studiobart

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2003
wanneer ik de pc opstart, en ik zit nog niet op het net, dan krijg ik voortdurend een foutmelding van internet explorer (explorer.exe)! Als ik dan op niet verzenden klik, keert deze foutmelding terug, en dit zo maar door!
En mijn scherm valt ook constant uit en weer aan, en soms valt ie voor geruime tijd in standby!

Wie kan mij helpen?

ps: keb al volledige scan met HITMANpro 2.0 gedaan!

Dringend, want is zeer vervelend probleem!

Geplaatst door studiobart
wanneer ik de pc opstart, en ik zit nog niet op het net, dan krijg ik voortdurend een foutmelding van internet explorer (explorer.exe)! !

IEXPLORE.exe is je internet explorer. explorer.exe is je werkomgeving o.a. je bureaublad en je startbalk. dus het ligt niet aan je internet explorer lijkt me :O

heb probleem met cd rom en hij leest geen cd's niet meer!
dus kan ik de xp cd niet installeren of die sfc scan iet doen!

Hoe doe je die systeemherstel?
Als ik ik trend micro wil scannen, dan zegt ie dat het active x component niet klaar is!
Is er geen andere online scan?

Geplaatst door studiobart
heb probleem met cd rom en hij leest geen cd's niet meer!
dus kan ik de xp cd niet installeren of die sfc scan iet doen!

Hoe doe je die systeemherstel?
Als ik ik trend micro wil scannen, dan zegt ie dat het active x component niet klaar is!
Is er geen andere online scan?

Rustig knul ;).

-> Waarom leest hij geen CD's meer? Waar gaat het mis?

-> Systeem herstel is te vinden onder bureauaccessoires, systeemwerkset (in je startmenu)

-> Panda Online scan:
http://www.pandasoftware.com/active...guage=2&Country=63&Partner=1&Ref=EN-PR-AS-107
Housecall nogmaals:
http://housecall.trendmicro.com/housecall/start_corp.asp

-> Heb je wel alle updates opgehaald vanaf www.windowsupdate.com?

ik kreeg een bericht van de helpondersteuning van windows dat het over het volgende gaat:

TrojanDownloader:Win32/Delf.FN

Is er iemand die een progje weet om deze trojan er van te halen?

Als ik naar het tabblad systeemherstel ga, dan zie ik enkel da vinkje uitstaan en daaronder status: c: controle
Wat moet ik doen zodat ik een systeemherstel kan uitvoeren?

Als je sp2 hebt kan je sfc /scannow alleen uitvoeren met windows xp sp2 cd.

Krijg je bij housecall geen gele balk onder je adresbalk, waar je active x kan toestaan ?

nee, er verschijnt geen gele balk bij housecall!
btw: als ik soms op een link klik, dan verschijnt er naast het handje van men muis een geel sterretje met uitroepteken erin! Heeft dit soms te maken met die active x ? Hoe kan ik da instellen dat die active x terug ingeschakeld word?
Heb al geruime tijd last van die cd-rom speler die geen cd's niet meer leest! Ze hadden mij hier in een ander topic gezegd, dat ik met een oorstokje doordrenkt met alcohol de lens van de cdrom moest schoonmaken, maar waar zit die lens juist in de cdrom? en kan ik daaraan zonder dat ik men cd-rom uit men pc haal?

ben nu bezig met een scan op panda!

heb systeemherstel uitgevoerd: is lijk terug in orde nu!
maar deze trojan:
TrojanDownloader:Win32/Delf.FN

Hoe verwijder ik die?
En waar kan ik die active-x terug instellen zodat die terug normaal werkt?

en waar ligt die lens in cd-rom juist?

thxs

Scan eens in veilige modus, om het lensje schoon te maken zal je toch echt de cd-rom speler open moeten maken.
En zet in internetopties eens alles op standaard waarden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan