foutmelding explorer

• Onderwerp starter Onderwerp starter aB24
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

aB24

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2007
Dit is vast een domme vraag maar goed.
Deze foutmelding kreeg ik voor het eerst te zien, en vond het niet iets typisch van internet exploren om deze woorden te gebruiken.Ik kreeg deze melding toen een email niet verzonden wou worden. De foutmelding werd beschreven als:Oeps....het systeem kan de bewerking niet uitvoeren ( foutcode008 ) Probeer het over een paar seconden opnieuw...
Mijn eerste idee, was ; ik heb een virus.
Of is deze melding 'normaal'
Wachtend op uw antwoorden
Vriendelijke groet,
Anja

"Oeps" ben ik nog nooit tegengekomen in een professionele foutmelding ;).
Nergens druk om maken zolang het niet vaker gebeurt. Gebeurt het nu toch vaker, of krijg je andere rare dingen, meld dit dan even.

nou ja vaker...
sinds vanavond, probeer nu de hele tijd mijn mail weg te krijgen. maar dat lukt dus niet.
Dus heb nu onderhand de melding al een x of 10 gezien...

ja en ook al cookies en tijdelijke internet bestanden gewist.

Ja ben ik nu net mee bezig, windows defender draait ook al,
het gebeurt alleen bij het verzenden van een grote bijlage ben ik achter gekomen.

Je bent bezig met Outlook / Outlook Express / Thunderbird maar je krijgt de foutmelding van Internet Explorer?

Nee hoor, sorry had ik niet gemeld natuurlijk. Bij gmail gebeurt dit

Nee hoor, sorry had ik niet gemeld natuurlijk. Bij gmail gebeurt dit

Ja.. fijn.. Dat was wel even prettig geweest om te weten ;).
Gmail kan wel met meldingen als "oops" werken. Het is zo te zien een fout van hun.

Sorry jongens, foutje van mij.
Had niet zo bij nagedacht dat de melding bij gmail weg komt en om dit niet onbelangrijke punt ook nog eens te melden aan jullie.Ik geloof dat ik er nu wel uit ben hoe het zit.

welbedankt voor de snelle reacties en de goed hulp!!

Oeps....het systeem kan de bewerking niet uitvoeren ( foutcode008 ) Probeer het over een paar seconden opnieuw...

Om eigenlijk door te gaan over het forumonderwerp...
Ik blijf dit probleem houden :confused:
Gmail helpcentrum heb ik al helemaal doorlopen en uitgevoerd wat er qua beschrijvingen in stond.
Alleen ik kan nog steeds geen email verzenden met bijvoorbeeld een foto van 2,39 mb

In het Gmailhelpcentrum staat er ook helaas geen emailadres om dus de vraag aan Gmail zelf te stellen.
Ik hoop eigenlijk via deze weg wel een oplossing te kunnen vinden

Iemand een idee?

Schaasie, e-mails versturen zonder bijlages gaat helemaal goed?
En als je maar een kleine bijlage eens probeert, van zo'n paar KB.

Nouja:shocked: nou doet gmail het weer ook met foto's van rond de 2.5 mb...iig bedankt voor de reactie en ik denk toch dta het ligt aan de instellingen van mondriaan

Mooi dat het weer lukt, nu hopen dat het zo blijft.
Het is in ieder geval een fout van Gmail, niet van jou.

En aB24,
Als je vraag dus is '' opgelost '' mag je rechtsonderaan van deze pagina klikken op Vraag is opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan