Foutmelding 'Faild to initialize connection subsystem' ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

smiggle

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2015
Berichten
24
Heb een laptop Acer i5 van enkele maanden oud gekregen die na het vallen de fout melding '' Faild to initialize connection subsystem'' krijgt nadat hij uit sluimerstand komt (na dat laptop dicht geklapt wordt en dan terug open)aan één scharnier lijkt het ook wat te wringen.Had eerst gedacht aan beschadiging van Hd maar twijfel...
Hoor wat rammelen...
Hij start normaal op en geen problemen internet,is enkel na sluimer (dicht en terug open).
Iemand idee waar deze foutmelding (Faild to initialize connection subsystem) voor staat?
 
Niet zelden geeft windows problemen als een pc of laptop vanuit slaapstand of sluimerstand komt. Om die reden schakel ik de slaapstand en sluimerstand altijd uit en sluit windows gewoon af als ik klaar ben met werken op de pc.
M.a.w. ik denk dat er niet veel mis is met de laptop, maar dat het hier gewoon zo'n windows-installatie betreft die niet tegen de slaapstand/sluimerstand kan.
 
Laatst bewerkt:
Effe goed verder gezocht (hopelijk oplossing gevonden):



-In Windows 8.1 is 'Cisco AnyConnect Secure Mobility Client' voor toegang tot een VPN het probleem na een Windows update.De wizard ingesteld naar comptabiliteit op windows 8 in prog. file /Cisco...
-Taakbalk mini icoon Cisco verwijderd.


En ja laptop loopt vlot en foutmelding verdwenen:thumb:


hopelijk blijft dit zo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan