Foutmelding geen schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

brammetje82

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2001
Hoi lezers,

Toen ik zojuist mijn pc opstartte kreeg ik de volgende foutmelding (zie bijlage). Heeft er iemand enig idee wat die voor foutmelding zou kunnen zijn?

mvg,
Bram

Bijlagen

ik heb het zelfde probleem ik kan onder office word 2007 niet openen, jammer??

Het gaat om een plaatje.
Geopend in Word2000 kon ik 'm wel zien.

De bijlage is de foutmelding uit het Word document.

Tijs.

Bijlagen

• fout1.JPG
    fout1.JPG
    12,3 KB · Weergaven: 31
Laatst bewerkt:
heb je al geprobeerd en te kopiëren en te plakken.

Word document is prima te open in Word 2007.

Er staat: Exception Processing Message c0000013 Parameters 75b0bf9c 4 75b0bf9c 75b0bf9c

Als je deze melding in Google zet kom je veel meldingen tegen. De meeste vermoeden dat het komt door een Update van Windows.
Controleer dus eens via Windows Update of er nog nieuwe updates zijn dit mogelijk dit probleem oplossen.

Anders even gaan lezen naar de diverse meldingen
http://www.google.com/search?ie=UTF...00013 Parameters 75b0bf9c 4 75b0bf9c 75b0bf9c

Laatst bewerkt:
Ik heb nu de meest recente updates op de pc geplaatst maar dit heeft helaas geen effect gehad.
Er zal toch niks mis zijn met mijn harde schijf? Aangezien in de foutmelding ook "Geen schijf" staat..

Even een update..
Ik heb alle USB poorten bij apparaatbeheer uitgeschakeld en toen was het probleeem verholpen.
Echter..
Nu kan ik de USB poorten niet meer gebruiken als ik ze weer inschakel is het probleem er weer.

Verwijder alle USB poorten eens uit apparaatbeheer en start de PC daarna opnieuw. Soms wil dit ook helpen omdat ze dan opnieuw geinstalleerd worden.

Ik heb mij registry eens opgeschoont een dat heeft deels geholpen. Nu krijg ik bij het opstarten van windows geen melding meer maar (erg vreemd??) wel bij het opstarten van msn messenger...

Uiteindelijk heb ik dan toch de oplossing gevonden:

Sluit op iedere USB poort een aparaat aan, en verwijder vervolgens deze aparaten op een correcte wijze dus:
Met de optie "Hardware veilig verwijderen" rechtonder in de taakbalk.

Het is dus geen virus of wat dan ook (wat ik ook veel gelezen heb).

mvg,
Bram

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan