Foutmelding google playstore

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0686

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2008
hallo

ik heb een archos internet tablet met daar op android 2.2.1.

Mijn tablet was na een tijdje heel traag heb toen de belangrijke gegevens er af gehaald en de tablet gereset.

Nu moest ik alleen nog de google playstore instaleren en dan ist klaar, nou niet dus

ik heb verschillende versies van google playstore gedownload via de pc en dan via de sd kaart de playstore instaleren
maar ik krijg constant de foutmelding:
helaas
de toepassing google playstore (proces com.android.vending) is onverwachts gestopt. probeer het opnieuw

het chache geheugen kan ik niet wissen omdat er ook niets instaat

hebben julie tips of zoiets eerder meegemaakt?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi gast0686,

Heeft denk ik te maken met de Androidversie, je zou het hier kunnen proberen; KLIK , dan even uitproberen welke...
Succes

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb eerst de goeie versie gedownload en geinstaleerd, maar als ik hem dan opstart krijg ik een wit scherm, komt nog even te staan loading en dan flipt hij gewoon weg.
daarna ook nog andere versies geprobeerd maar werkt dus ook niet

Heb je een.apk bestand of een .zip bestand, een apk kan gewoon vanuit de Android omgeving, het zip bestand moet via recovery menu, zeg maar het BIOS van de tablet.

ik heb een apk bestand geinstaleerd via de sd en de interne harde schijf maar beide keren werkt niet. die link die u mij stuurde werkt de download link niet. maakt opzich net veel uit heb hem uit de vorige link van u gehaald. toen de instructies gevolgd, en kwam ik bij google service framework die moest ik stoppen volgens mij. maar die staat helemaal niet in mijn lijst. moet ik die per se hebben, is het een belangrijk programma? is het ook nog een optie om via recovery menu .zip te instaleren of maakt dit niet uit?

Hoi,

Ik zal nog s even rondkijken, vind het wel vreemd dat de market er al niet op staat.
Kan je mij de volledeige naam en type tablet eens doorgeven ?

Allereerst zou je de tablet moeten resetten naar fabrieksinstellingen.
Als het goed is zit er appslib op dat type tablet, dat is zeg maar de market voor Archos tablets.
In die market kun je Arctools downloaden, daarin kun je de Google market downloaden.
Even opnieuw starten en dan zou het moeten werken.

Hier een link naar de youtube video die ik heb gevonden om dit probleem op te lossen; [video=youtube;LWyjeMXQMOU]http://www.youtube.com/watch?v=LWyjeMXQMOU[/video]

ik heb precies gedaan hoe jij het uitlegd hebt en het werkt nu gewoon, harstikke bedankt. toppie!!!

Ah, dat is mooi, mag je 'vraag opgelost' aanklikken...:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan