foutmelding handtekening fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

lodewijk01

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2004
Hallo,

Ik ben ten einde raad en hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende probleem.

Ik heb een adsl aansluiting van Zonnet familie.
De verbinding gaat via een e-tech usb modem.
Op het moment dat ik verbinding maak met het internet gaat het in 1e instantie goed. Ik krijg verbinding, echter na enkele seconden krijg ik een foutbericht en krijg ik een melding waarop de computer na een aftelling van ongeveer 30 seconden afsluit en opnieuw opstart.

De volledige tekst van het bericht luidt:
C:\windows\systeem32\ISASS.exe is onverwachts gestopt met statuscode 107374xxxxxx. Het systeem wordt nu afgesloten en opnieuw opgestart.

Verder zag ik een foutmeldingszendbericht naar microsoft het navolgende:

Er is een fout LSA SHELL (export version) opgetreden.

C\docume \anita\locals 1\temp\wer1.temp.dir00\isass.exe.mdmp.
C\docume\anita\locals 1\temp\wer1.temp.dir00
\appcompat.txt.

Handtekening van fout:
SZAppname: /SASS.EXE SZAppver: 5.1.2600.xxxx
SZmodver: 0.0.0.0
SZ modname:Unknown
Ofsett: 00000000.

Ik weet absoluut niet waar het aan kan liggen en hoop echt dat iemand mij hier mee kan helpen. Zonnet laat het afweten.

P.s het sassvirus is het niet. Ik heb nml een progamma gedownload om deze virus weg te halen.
Verder is de pc voorzien van een nieuwe harddisk.

PC configuratie: P3 933 met XP pro .

Alvast bedankt voor de genomen moeite.

Alan.

Zal vermoedelijk toch sasser zijn.

hier de instrukties om te verwijderen.
Als je de melding krijgt dat systeem word afgesloten dan voordat je die 30 seconden krijgt het volgende intoetsen: start/uitvoeren: in regel invoeren: shutdown -a

ook kun je een online scan doen bij -->>housecall

Laatst bewerkt:
Hallo,

Alos eerste bedankt voor je reactie. De regel die ik moest invoeren in het uitvoerprogamma doet niets. Hij gaat gewoon door met aftellen en start opnieuw op.
Ik heb dus geen gelegenheid om iets te downloaden.
De regel die ik invoer is : shutdown-a en druk hierna op ok. Hij geeft dan aan dat hij deze regel niet kan vinden.
Doe ik iets verkeerds???

Grt Alan.

Hallo,

Met die spatie is het gelukt.
Betekend dit dat het toch een virus is in het systeem??
Het vreemde is dat het een splinternieuwe harddisk is en alleen xp op geinstalleerd is.

In ieder geval bedankt voor je je reactie.

Mvgr. Alan.

En ik zo nog wel upgraden met SP2, en een goede vires scannerzoals Ad-Aware en Spyboth als ook een Firewal program installeren!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan