Foutmelding harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

patri

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2003
Berichten
29
Hallo,
Bij het opstarten van mijn computer krijg ik geregeld een foutmelding i.v.m. de harde schijf, met een opstartdiskette kan ik dan verder opstarten. Deze foutmelding krijg ik niet wanneer ik de computer herstart, maar wel wanneer hij langere tijd uitgestaan heeft. Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn.
(Win 98 sec.ed.)
Dank
 
Wat voor een harde schijf gaat het om? (Merk en type als het kan)
Wat is de precieze foutmelding? (Blue screen? of problemen tijdens de POST?
 
als je je pc echt heel weinig gebruikt en hij staat op de grond zou er wel eens stof in kunne zitten.. mocht dit nu vaker gebeuren. schroef je pc da open en geef er met je hand ee gecontroleerde klap op duss niet als een f andere zombie der op lopen ram,en!!!!! want dan komt hij wer los heb dat probleem ook gehad
 
Is dit probleem plotseling gebeurt of nadat je er nieuwe hardware hebt bijgestoken (zoals HD, CD-Rom, DVD).

Mvg.
 
Foutmelding

Het probleem deed zich voor na het plaatesen van een netwerkkaart.
 
Heb je bij het plaatsen van je netwerkkaart, de IDE-kabel van je harde schijf moeten uittrekken om er beter aan te kunnen?
 
is je netwerk kaart wel compatible met je pc ik weet niet wat het voor pc is maar als het een pentium 1 is ofzo moet daar een isa kaart in
 
Maar wat is nu de precieze foutmelding die je krijgt?
 
Ik zal even kijken, doch ik heb geen kabel losgemmaakt.
Toch bedankt
 
is je netwerk kaart wel compatible met je pc ik weet niet wat het voor pc is maar als het een pentium 1 is ofzo moet daar een isa kaart in


Dit is echt niet waar hoor.........een Pentium kan prima overweg met een pci netwerkkaart.

Als het niet het kabeltje was dat los zat of misschien de voedings stekker zou ik is een andere driver voor die kaart proberen. En ook even in apparaat beheer nagaan of daar geen vraag/uitroeptekens staan

succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan