foutmelding HP recover (model m7380.nl)

Status
Niet open voor verdere reacties.

hendrikstra

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2007
Berichten
4
Hallo,

Ik wou vandaag me computer helemaal opnieuw installeren, maar het lukt mij niet omdat ik de foutmelding

systemroot\system32\config\security

or its log or alternate it is corrupt, absent or not writable.

krijg.

wie o wie wilt mij helpen (Register foutje?)
heb geen systemherstellen meer, ik weet het dat is niet slim.

Alvast bedankt,
groeten
hendrikstra
 
Je hebt inderdaad een beschadigd register. In de Tips & Handleidingen staat daarover een uitleg.
Op de HP-site staat een veel uigebreidere instructie, die is gevonden na een link gevolgd te hebben van deze site van HP, onderaan die pagina..
 
Hoi..

Wie wilt mij helpen? heb het een beetje doorgenomen maar word er niet wijzer uit.
Snap ook niks van het register, zit daar nooit in maar toch is die beschadigd.

Wie o wie zou mij willen helpen? (hendrikstra@hotmail.com MSN)

Heb ik dit zeg :)

Groetjes
Hendrikstra
 
Er zijn mensen die bij zo'n melding als die van jou, uiteindelijk maar besluiten om Windows XP opnieuw en schoon te installeren. Omdat het ook nog wel op een andere manier te herstellen is, heeft Lange Pier die beschrijving gemaakt. Jij moet beslissen, proberen die handleiding uit te voeren (heb je niemand die je daarbij kan helpen?) of je moet XP opnieuw installeren. Lijkt mij. :confused:
 
Laatst bewerkt:
hoi,

Mijn windows xp kan ik via recovery partitie installeren, maar als ik daarvoor kies krijg ik juist deze foutmelding... maar als ik alles formateer en opnieuw installeer is mijn register weer helemaal goed
'?

Groeten
 
Dat is nu juist het lastige: op de website van HP staan daarover instructies, maar daar begrijp je niet veel van. Formatteren, heb je dan een officiele Setup CD van Windows XP? Als je die hebt, kun je inderdaad schoon installeren (met formatteren) en omdat alles dan gewist wordt, heb je daarna een goed, nieuw, register.
 
Hoi!

net alles geformateerd, windows xp geinstalleerd.
Maar nog steeds is sercurity beschadigd....

jammer jammer.. :)

Groeten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan