foutmelding I.E.

Status
Niet open voor verdere reacties.

thetwoofus

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2002
De laatste dagen krijg ik bij het downloaden van sommige sites de foutmelding: " I.E. heeft een fout m.b.t. een ongeldige pagina veroorzaakt in module MSVCRT.DLL op 16f: 780154a7. Weet iemand een oplossing hiervoor?

Nee, ik heb 98se. Ik heb zojuist uitgevonden wat het probleem was: een Msvcrt.dll bestand moest worden hersteld. Ik had I.E. verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar het probleem was er nog en nadat ik een "error-report" had gestuurd kreeg ik het advies om het zo op te lossen. Werkt nu goed. Toch heb ik ook de anti-virus scanner verwijderd. Ik gebruikte AVG, die heeft het altijd goed gedaan totdat ik de laatste versie had gedownload; sindsdien heb ik problemen met het afsluiten en opstarten van de pc. Onlangs heb ik vernomen dat het niet goed overweg kan met win98se!

Ik ken verscheidene tevreden Windows 98-gebruikers die AVG draaien, ik denk meer dat de nieuwste versie bij sommige wat probleempjes (AVG-forum) geeft. Ik weet niet of je op zoek bent naar een andere antivirus, indien ja, dan zou je Avast! (ook gratis) kunnen proberen. Ik gebruik deze al een tijdje (XP SP1) en zus (Windows 98 se) eveneens, werkt tot nu toe heel goed. Klik > Avast! Ook in het Nederlands.

Lees net dit berichtje - ik had Avast al gevonden en geïnstalleerd, ben hartstikke tevreden ermee. Bedankt in ieder geval!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan