foutmelding in incredimail

Status
Niet open voor verdere reacties.

de jean

Meubilair
Lid geworden
29 dec 2001
hoi,

wie weet hoe ik dit probleem kan oplossen?
zie bijlage

greetz

jean

Bijlagen

• error1.jpg
    error1.jpg
    70 KB · Weergaven: 79
Je moet het even proberen de spellings controle uit te zetten want hij geeft een fout aan in het woordenboek !

hoi,

blijkt het idd niet meer te doen, ik wacht nog ff af.
alvast bedankt

jean

hoi,

blijkt het idd niet meer te doen, ik wacht nog ff af.
alvast bedankt

jean

Hoi, ik heb hetzelfde probleem, maar als ik de new mail voor de tweede keer open is het over, na de twee foutmeldingen weggeklikt te hebben. Ik heb je advies opgevolgd (uitzetten spelling), de foutmelding is over, maar heb dan ook geen spellingscontrole meer, is hier niet wat anders voor te vezinnen?

Laatst bewerkt:
Je zou de spellings controle weer even opnieuw kunnen downloaden dat proberen

Ja , was ook mijn eerste ingeving 3 keer gedaan zonder resultaat. Zelfs incredimail compleet verwijderd en er opnieuw opgezet.

hoi,

ik krijg de fout ook zonder speelingscontrole ingeschakeld.
heb de laatste versie 934
greetz

jean

Ik heb Incredimail geïnstalleerd bij mijn ouders (plaatjes vonden ze leuk) maar ik begin er steeds meer een hekel aan te krijgen. Vind het maar erg buggy software. Paste werkt niet goed, kleurenscheme's werken niet goed etc etc...

is natuurlijk erg persoonlijk, over hoe jij over incredimail denkt. Je kunt er leuke dingen mee doen(vind ik), maar ook kitsch is incredimail niet vreemd. Het fleurt in ieder geval mijn pesoonlijke mail iets op.

Hiermee is ons probleem echter niet opgelost, als jij daar een oplossing voor hebt horen wij het dus graag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan