Foutmelding in oulook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

Silvie

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2003
Berichten
401
Ik heb de hele morgen nog mails kunnen versturen en kunnen ontvangen,maar als ik nu outlook open krijg ik in een keer de volgende foutmelding te zien:

''De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'pop.planet.nl', Server: 'pop.planet.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10053, Foutnummer: 0x800CCC0F''

Ik heb verder geen problemen met de internet aansluiting,dus ik begrijp eigenlijk niet waar deze melding ineens vandaag komt.

Wie kan mij helpen?
 
Zit er soms geen emailbericht dat je aan het versturen zijt vast in postvakuit?
 
Nee,heb er even naar gekeken maar dat is het niet.
 
Heb je iets gewijzigd in je account?
Zo neen, maak deze opnieuw aan.
 
Foutcode Ox8OOCCC79

Mario,
ik heb het board al doorzocht, echter niets gevonden, jij schijnt er verstand van te hebben, wat ik lees uit je reaktie.
Ik heb mijn systeem WINDOWS-XP-Prof opnieuw geinstalleerd, alles werkt perfect, alleen ik kan geen e-mails verzenden met outlook (wel ontvangen), en krijg dan de volgende foutcode:

Kan het bericht niet verzenden omdat één van de geadresseerden door de server is geweigerd. Het geweigerde e-mailadres is fransje@tele2.nl. Onderwerp 'Fw: ik heb mijn e-mail-adressen die jij misschien kwijt bent voor je bijeengesprokkeld', Account: 'pop.wanadoo.nl', Server: 'smtp.wanadoo.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '554 <fransje@tele2.nl>: Relay access denied', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 554, Foutnummer: 0x800CCC79

Norton SysteemWorks is geinstalleerd, ZoneAlarm heb ik weer van mijn computer verwijderd, omdat mogenlijk dat de boosdoener was, nee dus..........
Ik hoop dat je mij kunt helpen, omdat ik al 2 dagen aan het klooien ben en daar stik boos van wordt.
groetjes
Pierre
 
Pierre,

Het lijkt mij verstandig dat je zelf een topic opent met je vraag aangezien jouw vraag weinig te maken heeft met de vraag van de topicstarter
 
Gebruik je norton antivirus? Zet hem eens uit en probeer het dan eens?

[edit mod] ik vertel net dat hij beter een nieuwe vraag kan openen. Wacht even met antwoorden totdat daadwerkelijk er een topic voor geopend wordt [/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan