Foutmelding in Outlook Programma sluit af

Status
Niet open voor verdere reacties.

blacksheep

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 nov 2000
Ooit heeft Bennie mij geholpen met deze fout. Ik kan de oplossing niet meer vinden in de database. Wanneer ik in Outlook, wordt het programma vaak spontaan afgesloten. Ik krijg dan de melding dat er een fout is opgetreden en dat het programma wordt afgesloten. Dit is behoorlijk irritant. Er moest volgens mij iets hernoemd worden, maar ikweet niet meer precies wat de oplossing was.

Wie kan me helpen?

Hai Blacksheep, :D

Tja dat is altijd lastig als er geen exacte foutmelding in het bericht staat...

Krijg je überhaupt een foutmelding of iets van dien aard..en zo ja hoe luid deze?

See Yah! :thumb:

Dat is nu juist de ellende. Ik krijg Überhaubt geen foutmelding. Was het maar waar, dan kon je verder krijgen. Alleen maar dat er zich een fout heeft voorgedaan en dat Outlook afgesloten wordt. Weet jij het, weet ik het :(

Hai Sheep, :D

Ai das inderdaad lastig ja..heb je wel even de Outlook versie voor mij?

al geprobt

hoi blacksheep,heb je al het volgende geprobeert
via config scherm software outlook verwijderen
Maar letop dan de optie reparatie (analyse/herstel) gebruikt

XP professional 2003 Wat bedoel je precies met het laatste Joost?

Geplaatst door blacksheep
XP professional 2003 Wat bedoel je precies met het laatste Joost?

Office 2003 dus dat bedoelde ik..;)
Ik ga even voor je zoeken..:thumb:

Ja Joost en wat ik hem vertelde zal ik hier ook neerzetten. Ik had Winfax Pro versie 10.02 Dat werkte inderdaad niet samen met Office 2003. Nu heb ik versie 10.03 Dat ging prima. Na de herinstallatie zijn de problemen gekomen. Ik vraag me af of ik opnieuw moet gaan formatteren en installeren. Ik zie namelijk geen oplossing. Het enige dat ik nog even zou kunnen proberen is Winfax te deïnstalleren, maar uit ervaring weet ik dat je dan toch nog verwijzingen in het register hebt. Ik moet me even bezinnen wat ik ga doen. Ik laat het nog weten.

Is het ongeveer deze melding die je krijgt?
Er is een fout opgetreden in Microsoft Outlook en moet worden afgesloten. Onze excuses voor het ongemak.

Daarover zegt Microsoft:
Waarschijnlijk is een wezenlijk bestandsdeel van uw spelligscontrole beschadigd.
Verwijder het bestand mssp3nl.dll -> Herstart Outlook -> Installeer de spellingscontrole via de cd-rom.

Heb jij jou versie 2003 al geupdate naar SP1?
Die fout welke Ron aangeeft is idd een bekende storing met de spellingscontrolle in heel Office 2003.

Hiervoor is een bugfix uitgebracht en deze is uiteindelijk gecorrigeerd in SP1...

Goed dat je even meldt dat het om WinFax ism Outlook gaat kunnen we weer verder zoeken..

Geplaatst door blacksheep
Ooit heeft Bennie mij geholpen met deze fout. Ik kan de oplossing niet meer vinden in de database.
Hai Joyce, :D

Ik heb 2 onderwerpen in de database gevonden hierover en wellicht zijn dit de topics welke jij zocht:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=159118

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=137785

En hier nog eentje van Microsoft zelfde probleem in 2002 en hoe te recoveren:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;320756

Succes! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan