foutmelding in windows mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

bonny

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2002
Berichten
17
Er is een onbekende fout opgetreden. Protocol: POP3, Poort: 0, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800C0148

deze melding krijg ik na een uurtje windowsmail aan te hebben, ik heb al de virusscanner eraf gehaald toen alle accounts verwijderd en opnieuw erin gezet en de virusscanner opnieuw geinstalleerd probleem blijft, heel vervelend want ik ontvang nogal veel mail , ik moet hem dus steeds opnieuw opstarten en dat kan niet als ik de hele dag op mijn werk zit, er is ook nog niet veel te vinden op het net, dus ik hoop dat ik hier wat wijzer kan worden, ik heb een nieuwe pc met vista premium , verrder ben ik best tevreden erover moet ik zeggen

Grts, Bonny
 
gebruik je mcaffee als virus scanner, zo ja disable of uninstall spamfighter van mcafee dan eens, dat schijnt te helpen.
 
Nee ik gebruikte Norton die helemaal verwijderd met de tool en nu gebruik ik Nod 32, ik heb wel Spamfigher erop staan zou dat het probleem kunnen zijn, hij zou moeten werken onder Vista , ik ga hem vanavond verwijderen en dan kijk ik hoe het dan gaat en neem dan contact met de makers van Spamfigther op

Bonny
 
Laatst bewerkt:
Het probleem is dus inderdaad de software Spamfighter, ik heb het verwijderd en Windowsmail werkt weer prima ik heb een betaalde versie en het probleem aan ze voorgelegd, bij deze nog bedankt voor je reaktie Bork

Groeten, Bonny
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan