foutmelding in WORD 2002

Status
Niet open voor verdere reacties.

HANBOZAL

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2004
Sinds een paar dagen wordt Word automatisch opgestart. Er komt dan eerst een pop-up met de titel:"bestandsconversie - SbRun97"
Als ik dat wegklik via OK of ANNULEREN volgt er een foutboodschap: "De invoegtoepassing is niet geldig. (C:\...\Opstraten\~$bRun97.dot)"
Ik heb Office al verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar dat helpt niet. Ook heb ik al een systeemherstel uitgevoerd.
Wie weet raad?

Gebruik een macro nl. NOMAL.DOT

dit zet het wel recht.

JvD

Ik heb de opmaak voor de opmaak van e-mail berichten WORD gebruiken uitgeschakeld en het probleem lijkt opgelost.
Dank voor je suggestie

Hai, :D

Jou probleem lijkt zo opgelost maar de storing geeft aan dat er een invoegtoepassing meestart met Word waarin code zit welke niet (goed) uitgevoerd kan worden.

Deze invoegtoepassing is waarschijnlijk door derden software op jou pc geplaatst. (Etikettenprogramma/Adobe acrobat..etc...)

Deze invoegtoepassing kan zitten in de opstartfolder van Word of die van Office.

Die van Word kun je vinden via Extra/opties/bestandlocaties daar kun je via wijzigen het pad achterhalen.

Als je die invoegtoepassing (Word sjabloon *.dot) uit de opstartfolder haalt en Word opstart dan word deze niet meer geladen..

Je kunt ook via Extra/Sjablonen en invoegtoepassingen kijken welke sjablonen geladen zijn. (als je op de sjabloon klikt krijg je onderaan in de dialoog het pad te zien)

Succes! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan