Foutmelding inloggen Hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitchmus

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2011
Berichten
34
Hallo allemaal,

Sinds vandaag krijg ik de foutmelding: 'Fout 324 (net::ERR_EMPTY_RESPONSE): De server heeft de verbinding verbroken zonder gegevens te verzenden.' als ik op mijn hotmail probeer in te loggen.
Nu heb ik geprobeerd op een hotmail van een vriend van mij in te loggen en daar lukt alles gewoon goed, heel vaag!
Ik weet niet of u er iets aan hebt maar ik gebruik Google Chrome.
Kunt u mij alstublieft helpen?

Met vriendelijke groet,

Mitchmus
 
Het is een niet veelvoorkomend probleem maar wat de error eigenlijk betekend is dat er niks terug komt vanaf de webserver. Als dit alleen in Chrome gebeurd kan je het eenvoudig oplossen door de cache te legen. Als het dan nog niet opgelost is [waarschijnlijk geeft IE ook dezelfde fout met hotmail] kan dat komen door een gebroken IP stack. Programma's als WinSockFix [BrotherSoft link] kunnen dat weer verhelpen.

In de tussentijd kan je Firefox gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Het is een niet veelvoorkomend probleem maar wat de error eigenlijk betekend is dat er niks terug komt vanaf de webserver. Als dit alleen in Chrome gebeurd kan je het eenvoudig oplossen door de cache te legen. Als het dan nog niet opgelost is [waarschijnlijk geeft IE ook dezelfde fout met hotmail] kan dat komen door een gebroken IP stack. Programma's als WinSockFix [BrotherSoft link] kunnen dat weer verhelpen.

In de tussentijd kan je Firefox gebruiken.

Heel erg bedankt voor dit antwoord, maar dan snap ik één ding niet, waarom kan hij wel foutloos inloggen op andere Hotmails en juist deze niet?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan