Foutmelding klasse is niet geregistreerd bij openen foto's windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

thegooze

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2004
Berichten
30
Beste lezeres,

Ik ben sinds vandaag er achter gekomen dat ik een foutmelding krijg als ik een foto wil openen. Het gaat om jpg-bestanden
Ik draai op windows 10 home 1511 64 bit.
Laptop is een acer aspire E5-772.

Wat kan dit zijn en hoe krijg ik dit opgelost?

Ik heb vrij recent een windows update gehad waardoor de internet explorer helemaal niet fatsoenlijk meer draaide en daarom een systeem herstel gedaan.

recente updates:
20-12-215 Cumulatieve update voor Windows 10 versie 1511 voor x64-systemen (KB3124200)
3-1-2016 (KB3132372): Beveiligingsupdate voor Internet Explorer Flash Player voor Windows 10 Version 1511 voor x64-systemen

Ik hoop dat ik geholpen kan worden

Stijn
 
En de foutmelding? Staat daar nog iets meer bij?
 
Laatst bewerkt:
De foutmelding: Rood kruis
C:\users\admin\foto13.jpg ( foto bestand/locatie zeg maar)
Klasse is niet geregistreerd
 
Als Engels geen probleem is: deze link
Alternatief (helaas werkt de link nu even niet, want de webserver heeft problemen) zou je hier kunnen kijken (ook Engels).
Nog een alternatief is het installeren van Photo Viewer, zodat je die kunt gebruiken bij het openen van .jpg bestanden: link naar instructies (ook Engels). (In essentie) dezelfde instructies staan hier

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Hallo lezers,

het probleem is opgelost, maat van mij weet ook veel. Het was eigenlijk heel simpel. Het standaard programma om foto's te open stond op "foto". Dit herkende hij niet als een programma om te openen. Heb het "open met programma" gewijzigd en nu werkt het weer.

Toch bedankt voor het lezen. Dit topic kan op slot
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan