Foutmelding Livemail op meerdere systemen! Vista/7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lupus

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2010
Berichten
300
Het bericht kan niet worden verzonden. De instellingen voor de server voor uitgaande e-mail [SMTP] moeten mogelijk worden geconfigureerd. Neem contact op met de e-mailprovider voor de serverinstellingen voor XXXXXX@home.nl.

Onderwerp 'test'
Serverfout: 550
Reactie van server: 550 Je IP-adres is geblokkeerd. Er zijn teveel berichten verstuurd.
Server: 'smtp.ziggo.nl'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC79
Protocol: SMTP
Poort: 25
Beveiligd(SSL): Nee

Met Ziggo Gebeld en zij zeggen dat die fout NIET bij hen zit maar bij ons! Mijn partner had een virus ofzoeits op zijn systeem en is nu schoon.. maar de melding blijft!

Wat nu? Router / Modem resetten/ Uit/aan zetten?

De webmail van Ziggo werkt wel gewoon! Alleen LIve mail werkt maar een kant op: wel ontvangen, niet versturen...

Is Livemail over de houdbaarheidsdatum of zo?!
 
Laatst bewerkt:
Hoi !

Waarschijnlijk is je PC of die van je partner gebruikt voor het verzenden van spam, uiteraard zonder dat je daar weet van had (virus of trojan).

Er staat duidelijk dat je IP-adres geblokkeerd is (zoals gebruikelijk in dat soort gevallen); daarvoor moet je toch echt bij je provider zijn.....

Zie ook: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/559378-SMTP-fout-0x800CCC79

Greetz,

Harry.
 
Nee je IP staat geblacklist.

Zoek je ip op middels www.whatismyip.org en type dit nummer in bij www.mxtoolbox.com onder het kopje blacklist.

Je ziet dan waar je een eervolle vermelding hebt gekregen en er zijn linkjes naar de organisaties waar je je kunt melden voor een delisting. Je kunt ook gewoon wachten. Je vermelding verdwijnt uiteindelijk ook weer vanzelf.
 
Nee je IP staat geblacklist.

Bladida....

Je vermelding verdwijnt uiteindelijk ook weer vanzelf.

Wij hebben niks aan het vanzelf uiteindelijk verdwijnen! Dat kan dus wel een jaar duren!!
We zitten midden in een belangrijke zaak waar advocaten aan te pas komen! En er dienen scans over en weer gestuurd te worden! :evil:

Dit gezeik had ik vroeger met @home niet! Als dit zo doorgaat stuur ik een klacht over ziggo richting Opta!
 
ADD: Het ligt niet aan Windows Live Mail maar zit in de router! :shocked:

Met een directe verbinding op het modem lukt het wel om de mail te versturen! Met router ertussen wordt het geblokkeerd! De router is een DC 202 van Sitecom.
 
Is opgelost: Andere, modernere router ertussen. Software updates waren niet meer mogelijk voor de DC 202
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan