Het bericht kan niet worden verzonden. De instellingen voor de server voor uitgaande e-mail [SMTP] moeten mogelijk worden geconfigureerd. Neem contact op met de e-mailprovider voor de serverinstellingen voor XXXXXX@home.nl.
Onderwerp 'test'
Serverfout: 550
Reactie van server: 550 Je IP-adres is geblokkeerd. Er zijn teveel berichten verstuurd.
Server: 'smtp.ziggo.nl'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC79
Protocol: SMTP
Poort: 25
Beveiligd(SSL): Nee
Met Ziggo Gebeld en zij zeggen dat die fout NIET bij hen zit maar bij ons! Mijn partner had een virus ofzoeits op zijn systeem en is nu schoon.. maar de melding blijft!
Wat nu? Router / Modem resetten/ Uit/aan zetten?
De webmail van Ziggo werkt wel gewoon! Alleen LIve mail werkt maar een kant op: wel ontvangen, niet versturen...
Is Livemail over de houdbaarheidsdatum of zo?!
Onderwerp 'test'
Serverfout: 550
Reactie van server: 550 Je IP-adres is geblokkeerd. Er zijn teveel berichten verstuurd.
Server: 'smtp.ziggo.nl'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC79
Protocol: SMTP
Poort: 25
Beveiligd(SSL): Nee
Met Ziggo Gebeld en zij zeggen dat die fout NIET bij hen zit maar bij ons! Mijn partner had een virus ofzoeits op zijn systeem en is nu schoon.. maar de melding blijft!
Wat nu? Router / Modem resetten/ Uit/aan zetten?
De webmail van Ziggo werkt wel gewoon! Alleen LIve mail werkt maar een kant op: wel ontvangen, niet versturen...
Is Livemail over de houdbaarheidsdatum of zo?!
Laatst bewerkt: