foutmelding met branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

djoeke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jun 2001
hoi

ik heb een probleem met branden als ik een cd wil branden via mediaplayer (windows) krijg ik de fout melding van c00d117e wat moet ik doen om dit op te lossen

via de media player hij brand 1 nummer en dan sluit hij de cd-rom af en dan krijg ik de foutmelding

Windows heeft in de verkenner ook een brandfunctie, ik gebruik ze ook nooit, maar ze is er wel.
@XP_PC: kan je bij de verkenner wel AudioCD's branden en binnen MS Mediaplayer wel iets anders als AudioCD's branden? Misschien die brandfunctie binnen windows ff buiten spel laten liggen?

In die link ga ik wel met 1 ding akkoord, gebruik een brandprogramma audio-cd's te branden. Er is veel freeware op de markt. Klik

Laatst bewerkt:
Geplaatst door James007

@XP_PC: kan je bij de verkenner wel AudioCD's branden en binnen MS Mediaplayer wel iets anders als AudioCD's branden? Misschien die brandfunctie binnen windows ff buiten spel laten liggen?

Hoezo? Ik wil uitsluiten dat de fout in Windows Media Player ligt :).

Van mijn part gaat het om Nero, Easy CD Creator, Clone CD of maaktnietuit :).

Nee ok, zitten we op een lijn :cool: :cool:

Maar ik wacht even op de TS zijn antwoord.

snap er nu niets meer van heb nu een nero versie er op gezet en nu slaat de pc hekemaal vast ik kan alleen maar op de reset knop drukken

nero versie 6.6.0.1

en ik krijg na het opnieuw opstarten deze melding :genric host process for win32 service opgetreden

Al eens gescant op virussen en adware/spyware?
zie oa dit topic.

Haal nero er maar terug af.

Geplaatst door James007
Al eens gescant op virussen en adware/spyware?
zie oa dit topic.

Haal nero er maar terug af.

ik heb alles net er op gezet en heb alleen maar windows geupdate en meer niet dus geen spyware of virus dat is onmogelijk

probloeem opgelost dma stond niet goed

Direct Memory Access

Zorgt ervoor dat een "systeem" (//cd-speler, harddisk, floppydisk) direct naar het geheugen kan schrijven zonder de hulp van de processor.

Was in Win 95/98 een vinkje, in 2000/XP standaard geloof ik..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan