foutmelding na opstarten XP

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joss
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Joss

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2001
Ik heb win XP en sedert enkele dagen krijg ik na het opstarten ( bureaublad is dan compleet aanwezig) een schermpje met daarin de tekst:

ERROR: Loader couldn't initialize service.
Ik klik op oke en ondervind (kennelijk ) geen problemen

Ik heb een volledige mc Afee virusscan gedaan en heb geen virus aangetroffen...........

Met dank voor de reactie(s):mad:

Heb je ook op SPY en Adware gescant?

Is het dan niet weg zou ik een Log plaatsen , je weet waar dat heb je al eens gedaan!

heb gescand

Ik heb inmiddels gescand met hitman.pro ( ad-aware e.d. ) maar het probleem blijft bestaan.

Ik heb inderdaad ooit een log geplaatst, maar weet zo niet meer hoe ik dit heb gedaan....
Ben niet zo'n expert .....

Groetjes :rolleyes:

Als kan achter halen welk progje dat doet, bv door systematisch je opstart na te gaan, kan je door middel daarvan weer bepalen welke service het is die niet geladen kan worden.
Services vind je bij Deze computer, Beheren, Service en toepassingen, services..
Zet de betreffende service dan op automatisch door deze met rechts te klikken eigenschappen te kiezen en in te stellen..

Heb je draadloos toetesenbord en muis?
Kijk dan eens naar de service apparaattoegang voor menselijke interface:)

Ga ik eens proberen.

Bedankt voor de reactie.Voorzover mijn kennis reikt ga ik eens kijken of ik iets kan vinden......:thumb:

Jammer maaar lukt me niet

Hoi lezers,
Ik heb van alles geprobeerd, maar kom er niet uit.
Probleem blijft bestaan.
Computer is helemaal gescand op virus en/of spyware. Alles O.K..........:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan