Foutmelding na verwijderen norton 2002

Status
Niet open voor verdere reacties.

Goliath

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2002
Dit weekend verwijderde ik Norton 2003 van mijn PC (Windows 98) via het verwijderprogramma van Norton zelf. Toen ik achteraf mijn PC opnieuw opstartte, bleef hij in MS-DOS staan en gaf daar de melding dat het bestand SAVRT.VXD nog in het register of SYSTEM.INI vermeld werd en dat het programma dat daarmee geassocieerd werd niet meer op de PC aanwezig was. Wanneer je op een toets drukt, kan je verder gaan. In het bestand SYSTEM.INI wordt echter geen melding gemaakt van dit bestand. Aan het register pruts ik liever niet te veel, omdat ik niet juist weet wat ik daar kan/mag verwijderen... Of weet er iemand wat ik precies kan ondernemen om die vervelende foutmelding weg te krijgen? Alvast hartelijk dank!!

Dit weekend verwijderde ik Norton 2002 van mijn PC (Windows 98) via het verwijderprogramma van Norton zelf. Toen ik achteraf mijn PC opnieuw opstartte, bleef hij in MS-DOS staan en gaf daar de melding dat het bestand SYMEVNT.386 nog in het register of SYSTEM.INI vermeld werd en dat het programma dat daarmee geassocieerd werd niet meer op de PC aanwezig was. Wanneer je op een toets drukt, kan je verder gaan. In het bestand SYSTEM.INI wordt echter geen melding gemaakt van dit bestand. Aan het register pruts ik liever niet te veel, omdat ik niet juist weet wat ik daar kan/mag verwijderen... Of weet er iemand wat ik precies kan ondernemen om die vervelende foutmelding weg te krijgen? Alvast hartelijk dank!!

Eigenlijk toch te gek voor woorden dat iemand die een dergelijk gerenommeerd programma op de enig juiste wijze netjes verwijdert te maken krijgt met vervelende foutmeldingen! Het valt me tijdens het lezen van Helpmij op dat er toch relatief veel Norton-problemen zijn. Of ligt dit aan het grote aantal gebruikers? Zelf ben ik een erg tevreden gebruiker van McAfee. Alleen al door het vergelijken van de dozen in de winkel (meestal liggen ze gebroederlijk naast elkaar...) was ik al "om"! Erg opvallend vond ik al het verschil in de minimale systeemeisen m.b.t. tot het werkgeheugen: Norton 2004 128 MB en McAfee versie 8.0 32 MB......

[mod edit]
Van twee vragen 1 gemaakt gezien de overeenkomsten ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan