Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat laatste scherm, windows wordt afgesloten. Heb jij het op kunnen lossen? Zoja, hoe?Blijft de pc lang staan op je bureaublad, of lang op het scherm: Windows wordt afgesloten...?
Ik heb dat probleem ook gehad met ZoneAlarm, volgens mij kwam het door een update van Zonealarm.
Bedankt voor de tip, maar daar heb ik geen 2gig voor in mijn bakkie zitten...ik probeer wel weer een andere.Ik heb het kunnen oplossen ja. Ik weet niet of dit echt hetgene is wat heeft geholpen maar het kan ook bij jou werken:
Het Virtuele RAM geheugen veranderen naar minder.
Klik rechts op Deze Computer --> Eigenschappen --> Geavanceerd --> En dan de eerste knop Instellingen ( die bij Prestaties enz.) en dan in nieuw venster: Geavanceerd --> En dan helemaal beneden bij Virtueel geheugen de knop Wijzigen.
Verlaag dit getal. Ik heb hem staan op 256 MB, dat is best weinig maar het werkt wel.
Als ik F8 ingeduwt houd dan krijg ik de vraag welk bootdevice ik wil laden, maar windows safe mode staat er niet bij..Je kunt ZoneAlarm het beste verwijderen in de veilige modus.
Hier staat hoe je dat doet. In de veilige modus lukt het verwijderen wel.
Bedankt. ZA is weg en Sygate staat erop. Geen foutmeldingen meer en XP kan weer afsluiten!Dan moet je later F8 indrukken.
Wil het niet lukken, gebruik dan deze alternatieve methode:
Windows XP:
1. Klik op 'Start' en dan op 'Uitvoeren' (Run)
2. Vul in: msconfig en druk op enter
3. U ziet nu een scherm met een aantal tabbladen, ga naar het tabblad 'boot.ini'. Zet hier een vinkje bij de optie '/safe boot'.
4. Klik op 'OK' en start de computer opnieuw op wanneer hierom wordt gevraagd.
Ben je klaar met het werken in de veilige modus, doorloop dan nogmaals bovenstaande stappen om het vinkje bij '/safe boot' weer weg te halen, anders start je pc altijd op in de veilige modus.
De pc zal dan opstarten in de veilige modus, het ziet er allemaal wat groter en lelijker uit en zwart enz. maar dat hoort zo.
In de veilige modus, kun je Zonealarm deinstalleren via Configuratiescherm --> Software of via het start menu --> Zonelabs / Zonealarm.
Bedankt. ZA is weg en Sygate staat erop. Geen foutmeldingen meer en XP kan weer afsluiten!
Voor iedereen die 1 van die drie zat te overwegen kan ik dus Sygate aanraden, die andere twee killen je systeem.
Groet,
Tom
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.