foutmelding OE6

Status
Niet open voor verdere reacties.

hawkie

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2002
Bij het ophalen van mijn mail krijg ik steeds deze melding: Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: '[naam]', Server: 'pop3.tiscali.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR [SYS/TEMP] mailbox locked by other server', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

Heb geprobeerd dan via de webmail van tiscali te kijken maar daar krijg ik een hele vreemde layout te zien ( in tegenstelling tot op mijn pc op kantoor, daar is ie wel normaal)

zie bijlage: als ik op de link klik en de eigenschappen bekijk zie ik: onbekend protocol.

Heeft dit met elkaar te maken en hoe los ik dit op?

Bijlagen

• naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    30,5 KB · Weergaven: 27
Ja, is inderdaad hetzelfde probleem v.w.b. die locked server. Krijg nu inmiddels ook die foutmelding niet meer.

Het vervelende is echter dat ik op de webmail niet uit kán loggen en overigens ook geen berichten kan lezen omdat de links niet werken.

Dacht eerst dat het misschien lag aan NIS maar ook met uitgeschakelde firewall lukt het niet.
Heb de blockfunctie van google toolbar uitgeschakeld, helpt ook niet en in de internetopties staan java , vm etc allemaal keurig ingeschakeld.

Ik heb vanmiddag via mijn kantoor-pc een conceptbericht opgeslagen in de klad-map maar die kan ik nu dus niet ophalen.

Bovendien staat bovenaan de pagina ook nog eens vermeld dat mijn limiet bijna bereikt is (terwijl er vrijwel geen mails in staan, ook geen kopieen achtergelaten op de server o.id.) Heb dit probleem ooit al eens voorgelegd aan tiscali, maar krijg daar geen enkel fatsoenlijke reactie van. Ja, " maak uw mailbox leeg" en dan verwijzen ze naar 12-move. Daar schiet ik dus niks mee op.

Laatst bewerkt:
Ja, dat is dus de webmail van tiscali. Als ik daar inlog en ik op een van de linken klik gebeurt er niets en als ik met de rechtermuisknop voor de eigenschappen klik zie ik dit:.......zie de bijlage

Bijlagen

• naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    22,4 KB · Weergaven: 30
Tja die mail heb ik ooit in het grijze verleden één keer gekregen en toen zat ie ook echt bijna vol.
De laatste tijd krijg ik regelmatig verzonden mail terug met de mededeling ´over quota´. Heb tiscali daarover benaderd met het voormelde resultaat. (leegmaken en 12move :confused: )
Vreemd genoeg kon ik toen weer een hele poos gewoon mail verzenden ook al had ik niks veranderd. Het gaat hier dan met name om bv. mp3´s. Volgens tiscali kan ik max 5 mb tegelijk verzenden maar de ene keer komt een bestand van 2,5 mb terug terwijl eentje van 4 mb foutloos verdwijnt in de mailbox van de geadresseerde.

Ik kan het allemaal niet meer volgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan