foutmelding office 2003 bij email

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrick1003

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2003
ik heb mijn pc opgedeeld in 2 accounds ieder met een eigen email, nu heb heb office 2003 geinstalleerd bij de een werk de outlook ervan goed bij de andere geeft hij steeds een foutmelding, en wel de volgende

Bijlagen

• oulook office 2003.jpg
    oulook office 2003.jpg
    40,3 KB · Weergaven: 73
Vreemd, ik heb ook 2003 maar kan heel dat dll bestand niet vinden.
Ik heb een volledige installatie en heb ook alle updates van zowel Windows XP als Office 2003 (zie screenshot) geinstalleerd. Misschien wil dat helpen?

Bijlagen

• screenshot001.jpg
    screenshot001.jpg
    55,6 KB · Weergaven: 45
dit had ik ook al gedaan, maar het heeft te maken dat ik bv een foto aanklik en dan zeg kopieeren naar email ontvanger, dat is het enige wat daar niet werkt, is het misschien geen instelling......

Hoe heet dat dll bestandje? Ik kan het niet goed lezen.

ik kan met de bovenstaande links niks van mijn foutmelding terug vinden, dus ik hoop dat iemand er nog een oplossing voor heeft.

groetjes

Ga in Outlook naar:
Extra, Opties, Overige, Geavanceerde Opties, Invoegtoepassingenbeheer en doe het vinkje uit.
Start Outlook opnieuw op en laat even weten of je nog steeds foutmeldingen krijgt.
Er is ook nog een ander alternatief.

Zoek eens op je c-schijf naar Extend.dat. Rename deze naar Extend.old (zie worddocumenje).

suc6

Bijlagen

Heb je ook het documentje gelezen? Je kunt ook nog wat in je register doen.

ben in het register geweest gaat goed totdat ik bij outlook ben vervolgens zou ik "addins"ergens moeten zien staan maar helaas die staat er niet tussen.

ik heb de moed opgegeven heb office 2003 geinstalleerd zonder outlook, omdat de outlook toch geintritgeert is in xp gebruik ik de oude versie van outlook weer.

groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan