Foutmelding onderdrukken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjaakz

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2009
Dames / Heren,

Laatst heb ik een hele mooie code gekregen om een Pdf op de achtergrond te openen en af te drukken en weer te sluiten.

Alleen krijg ik vanuit foxit steeds een foutmelding die ik niet wegkrijg met
Code:
Application.DisplayAlerts = False

Dit is de melding SZ is not authorized to execute foxitreaderupdater.exe

Onze automatiseerder is er al mee bezig geweest maar krijgt het niet weg.......:evil:

Ik ben het ermee eens dat dit in foxit gezocht moet worden maar kom bij de beheerder niet verder en iedereen moet het maar accepteren...:evil::evil:

Ok een keertje wegklikken is niet erg maar het hoort niet.

Is er wellicht een andere optie :shocked:

Groet Sjaakz

Je kan het beste nog minder informatie geven om tot een oplossing te komen.

De melding is: "SZ is not authorized to execute foxitreaderupdater.exe" leest al iets beter. SZ is een gebruiker? Hoe wordt het aangeroepen om foxitreaderupdater.exe uit te voeren? Wat eigenlijk ook niet logisch is om een updater vanuit VBA aan te roepen. Dus wat is het probleem eigenlijk?

Als je geen update mag/kan installeren dan ben je of niet volgens de regeltjes bezig of je hebt te weinig rechten om software te installeren en dat kan alleen de systeembeheerder voor je oplossen.

Ik denk eerst Foxit up-to-date krijgen en dan de code uitvoeren.

Goedemorgen VenA

Sorry ik dacht dat ik al te veel info had gegeven.
Wij factureren vanuit Excel en de klant verwacht een kopie van de opdrachtbon bij de factuur.
Het leek mij daarom makkelijk om de eerder opgeslagen opdrachtbon (een PDF) automatisch uit te printen wanneer de Excel factuur gemaakt wordt. (Dat scheelt weer veel handmatig werk)
Dus zodoende wordt Foxit door VBA gestart het document geprint en gesloten zonder mijn tussenkomst (op dit kleine vuiltje na dan)

SZ is de gebruiker (Ik dus in dit geval) maar steeds als we Foxit starten dus ook zonder VBA te gebruiken krijgen we deze melding.

Nu weet ik dat je Excel meldingen uit kan schakelen dus hoopte ik dat dit ook met een code uitgeschakeld kan worden dus zonder verdere tussenkomst van onze automatiseerder.

Installeer je eigen versie van Foxitreader op je computer.

Bedankt voor je antwoord snb maar dat gaat niet ik heb een thin client.....:evil:

Ik ben bang dat ik (wij) aan de automatiseerder ben (zijn) overgeleverd.

Je kan via VBA wel foutmeldingen afvangen maar volgens mij in dit geval niet. Binnen de code gaat niets fout. Foxitreader wordt netje aangeroepen. Vanaf hier neemt foxitreader het tijdelijk over. Pas als foxitreader klaar is kom je weer terug in het VBA gedeelte.

Dus eerst updaten en dan ben je waarschijnlijk van de melding af.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan