foutmelding opstart Frame network

Status
Niet open voor verdere reacties.

pcwimie

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2011
Berichten
40
hallo beste forum leden,
ik krijg met de opstart van mijn win 10 laptop steeds de foutmelding dat er iets niet goed gaat met frame network.
ik heb de foutmelding in een tekstbestand kunnen krijgen. die zit in de bijlage.
kan iemand mij vertellen wat er fout gaat zodat ik het kan herstellen.
framework opnieuw installeren helpt niet.:confused:Bekijk bijlage foutmelding.txtBekijk bijlage foutmelding.txt
 
In de stack trace die je hebt toegevoegd staat precies wat er mis gaat:

System.Configuration.ConfigurationErrorsException: Kan het configuratiesysteem niet initialiseren ---> System.Configuration.ConfigurationErrorsException: ., hexadecimale waarde 0x00, is een ongeldig teken. Regel 10, positie 1. (C:\Users\Wim Schaake\AppData\Local\MSI\SCM.exe_Url_zv0ikcohnhzptbjtykvepncdk0ijftla\13.16.6153.0\user.config line 10) ---> System.Xml.XmlException: ., hexadecimale waarde 0x00, is een ongeldig teken. Regel 10, positie 1.

Het configuratiebestand is dus corrupt omdat het ongeldige tekens bevat. Je kunt het bestand in een text editor openen en de inhoud controleren (als het bestand verder goed is kan je gewoon de ongeldige tekens verwijderen).

Verder is op de website van MSI zelf ook een handleiding te vinden over hoe je dit probleem kunt oplossen: https://storage-asset.msi.com/global/picture/faq/10016803@2017-1013-1111-330542@faq_02883_en.pdf
 
thanks

bedankt cod_nl ik ben er al een tijdje mee bezig maar ik snap al configuratie jibberisch niet, maar ik zal eens kijken of ik er met de link van MSI wel uitkom:rolleyes:
 
opgelost

Geweldig COD_nl het heeft gewerkt de uitleg op de msi site was helder. ik schrok wel even want toen ik in google scm msi intikte kwam ik op fora waar je uitgemaakt werd voor idi.#@t als je de scm deinstalleerde. mag je nooit doen. duh
op de msi support website werd echter helder uitgelegd hoe te werk te gaan en het werkte perfect dus. nogmaals bedankt COD_nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan