Foutmelding opstarten GTA VC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aukesss

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2001
Berichten
270
Hoi,

Als ik dit spel wil opstarten krijg ik een foutmelding. Eerst was dit over mss32.dll, maar nu krijg ik de volgende...zie bijlage
 

Bijlagen

  • foutmelding.jpg
    foutmelding.jpg
    13,2 KB · Weergaven: 37
Heeft met het geluid te maken. Heb je Vice City al eens opnieuw geinstalleerd?
 
mss32.dll is een bestand voor het geluid dat bij Vice City hoort. Heb je een legale versie van het spel of een kopie?
 
Veel mensen die windows XP gebruiken krijgen soms last van de foutmelding "*.exe kan entrypoint niet vinden" of iets wat hier op lijkt. (HEB je XP ?)
* is dan de bestandsnaam die de error veroorzaakt.
Een oplossing zou kunnen zijn:

Klik op start.
Klik op uitvoeren.
Typ in: regedit
druk op enter.
Klik op HKEY_LOCAL_MACHINE
klik op SOFTWARE
klik op Microsoft
klik op Windows
Klik op CurrentVersion
klik op Run

In deze map staat het .exe bestand dat je de hele tijd in beeld krijgt. Verwijder dit bestand en je probleem is mogelijk opgelost.

Is dit allemaal iets te lastig, dan is er nog een goede harde maatregel om van de foutmelding af te komen. Download het programma "Spybot-Search and Destroy". Dit programma zoekt alle rommel op je pc die niet nodig is om erop te hebben. Zodra je die rommel met spybot verwijdert, ben je ook van de foutmelding verlost. Let alleen wel goed op dat je niet de verkeerde dingen verwijdert, want het programma wil soms ook nog wel eens dingen vinden die je misschien wel nodig kunt hebben.
 
Ik heb je aanwijzingen gevolgd pasja maar ik zou niet weten welk bestand ik nu moet verwijderen.
Ik heb in de bijlage en printscreen gemaakt. Misschien weet je welke hieruit de foutmelding geeft.
 

Bijlagen

  • regedit.jpg
    regedit.jpg
    40 KB · Weergaven: 18
Probeer eerst het spel es opnieuw te installeren. Doet het spel vanaf jouw cd het wel bij andere mensen?
 
OK ik zal het wel opnieuw installeren.
Heb de laatste tijd wel meer problemen met andere spellen spelen/installen, zoals NFS Underground...

Spel(len) doen het wel bij anderen ja.
 
helaas, ik zie geen "vreemde" dingen in de lijst. (Wel een aantal utilitys waarvan je je kunt afvragen of ze echt nodig zijn, maar geen "verdachte" dingen), m.a.w. hier zit m.i. toch niet de oplossing voor je probleem.

Ik dacht na wat zoeken op het WWW dat dit echt je probleem zou oplossen...... sorry !
 
Laatst bewerkt:
Dat bestandje mss32 had ik zelf al gedownload, maar daardoor kwam weer de andere fout.

Heb nu ook weer een foutmelding in MAx Payne 2, dus daar ga ik ook even een topic over maken...:mad:
 
Kan het ook liggen aan het updaten van drivers. Dat zie ik wel vaker hier voorbij komen. Ik doe dit namelijk nooit, zou ook niet weten hoe.
Ook windows houd ik niet up to date.
Spyware heb ik gedraaid en alles verwijderd wat er niet thuishoorde...
 
Na uninstal, windows updaten en daarna weer installeren, doet ie het nu wel!!
Dus ik ga gamen, bedankt voor de reacties!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan