Foutmelding opstarten pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinvb

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Ik krijg regelmatig bij het opstarten van een pagina een melding dat er een fout in de pagina zit. Het komt voor bij het ophalen van de telegraaf, msn en andere pagina`s die ik op mijn laptop naar voren haal. Kan iemand mij zeggen wat dit voor fouten zijn? En wat ik er eventueel tegen kan doen. Hoor het graag van jullie want ik kom daar niet uit.

Groet,
Reindert

Kijk eerst eens wélk probleem je ermee hebt. Dat kun je zien door te dubbelklikken (of rechtsklikken) op het stukje van het browser-venster waar het uitroeptekentje staat in het driehoekje.

Ook zou het kunnen helpen als je de precieze link naar één (of meer) van die probleem-pagina's hier post, zodat wij hier kunnen kijken of er iets speciaals aan die pagina's is dat een hint geeft hoe jij het probleem met die pagina('s) zou kunnen oplossen.

Tijs.

Moguh dnties,

Ik ktijg het met jou omschrijving niet voor elkaar om er een bestandje van te maken. Maar goed. De foutmelding die ik krijg is het volgende.

Driehoekje met uitroepteken
Regel 2812
Teken 103
Code 0
Url http//www.telegraaf.nl

Misschien is het wel een fout bij de telegraaf of zo? Heb daar geen verstand van. Zo`n zelfde foutmelding krijg ik ook wel eens op de msn site. Hoor wel van jullie wat dit allemaal precies inhoud.

Groet,
Reindert

Janvaane,

Als ik dat van jou download helpt dat dan tegen foutmeldingen? Hoor het graag van jou.

Groet,
Reindert

Upload 0.15 mbps
Download 1.06 mbps

Is dit snel of traag???? Hoor het graag.

DNties,

De problemen zijn inmiddels opgelost. Ik heb het een en ander opnieuw gedownload en het loopt nu weer als een tiet op mijn pc. Bedankt voor jullie antwoorde. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan