Foutmelding Outlook Express-6 foutnr. 0x800C0133

Status
Niet open voor verdere reacties.

pukkievanderwer

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2011
Hallo, sinds vandaag kan ik geen mails ontvangen en krijg deze melding:
Er is een onbekende fout opgetreden en aan het eind foutnummer 0x800C0133.Ook krijg ik al enige tijd(ca. 1 week) steeds de melding om de e-mails te comprimeren om schrijfruimte te winnen. Dit verschijnt bijna elke 2 min. Je wordt er gek van. Heb al 3x gecomprimeerd maar het bericht bljft komen. Kan ook geen berichten verwijderen uit postvak in.Kan bij instellingen geen vreemde dingen ontdekken. Heb geen nieuwe software geinstalleerd.In de map Local settings... staan geen dbx bestanden maar bak bestanden.Weet iemand raad? Vast bedankt.

Bedankt voor het antwoord. Dat was supersnel. Denkelijk is het ergste geweest. Heb de ingekomen e-mails offline gecomprimeerd en daarna kon ik oude berichten verwijderen en de nieuwe binnenhalen.(je bericht kwam 8x binnen) maar nu lijkt alles normaal.
Heb echter nog een vraag. Voor de zekerheid had ik de ingekomen e-mails(diverse mappen) geselecteerd en naar een externe harde schijf gesleept.
Daar kan ik ze nu openen als eml.
Bij één map is het echter fout gegaan en die staat nu op de externe schijf als dbx bestand.
Graag zou ik willen weten hoe ik deze map weer leesbaar kan maken als eml.
Vast bedankt en een fijne zondag.
Vriendelijke groeten Pukkie

Bedankt voor de tip. Heb gekeken daar maar er staan 4 sessies om te downloaden. Heb ze allemaal geprobeerd maar volgens de beschrijving op de site moeten er div. icoontjes staan als je de map opent. Bij geen van de gedownloade sessies kon ik dat vinden.
Mijn engels is niet perfect. Misschien lees ik het verkeerd. Gaarne advies.

Kijk ff hier en probeer dat programma (gratis) en wellicht makkelijker voor je. Verder is het voor mij ook onbekend, heb er geen ervaring mee. Klik op de downloadlink en probeer het gewoon, vertrouw je het niet helemaal maak dan eerst een herstelpunt.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de url. Heb hem nog niet geinstalleerd want Outlook Express reageert toch niet helemaal normaal. Af en toe komt de boodschap nog van het comprimeren. En net toen ik OE opstartte, ging de PC uit en startte zelf weer op met de mededeling dat "het bestandssysteem op L(mijn externe schijf) moest worden gecontroleerd op consistentie. Het type bestand is FAT 32. Volumenummer IEEE2848."
Dit ging procentsgewijs en daar na startte hij door.Ligt dat nu aan OE of kan het iets anders zijn?

Nee hoor, moet nu ff weg maar kom er straks op terug als verder niemand reageert. :D

Hallo. Sorry voor dit late bericht maar was een paar dagen weg. Het probleem is niet opgelost maar ik heb enige mails van de server kunnen halen. De schade was dus beperkt. Heb nu een nieuwe map op een andere partitie gemaakt om de nieuwe e-mails te ontvangen en dat werkt goed. Alleen vraag ik me af of ik de originele map op de C schijf, local settings etc. moet leeg maken, want nog steeds krijg ik de melding, zij het in mindere mate, dat de e-mails gecomprimeerd kunnen worden om schrijfruimte vrij te maken. Ik hoor het wel. Fijne dag nog.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan