Foutmelding outlook-express

Status
Niet open voor verdere reacties.

dual

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2001
Berichten
21
Van de een op de andere dag krijg ik met outlookexpress de volgende foutmelding:

De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'pop.hccnet.nl', Server: 'pop.hccnet.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F

Ik heb dan nog wel gewoon verbinding met internet, alleen als ik outlookexpres afsluit en weer opstart doet hij het soms wel goed.

Ik heb nog wel met mijn provider gebeld, maar daar komen zij er ook niet uit.

Outlook de-installeren en weer installeren heeft ook niet het gewenste restulaat op geleverd.

Wie heeft een oplossing?
 
Daar heb ik ook allast van en sinds zaterdagavond !!
Kon eerst alleen nog maar ontvangen en nu geen van beide meer !!

De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken.
Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen
of te lange inactiviteit. Account: 'Bart', Server: 'pop.rendo.dekooi.nl',
Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F

Ligt aan de server van de provider ben ik al achter na even googelen !
En de helpdesk heeft het druk met eireren eten op dit moment mmoet ik die gasten dinsdag morgen maar als eerste even bellen en aan de oren trekken !!
 
Hallo bart,

Volgens mijn provider ligt het niet aan hun. Ik heb met hun alle instellingen door gelopen en het moet goed zijn (niet dus).

Microsoft Support zegt dat het aan Norton Antivirus kan liggen, maar ik heb Panda Antivirus en daar heb ik nog nooit problemen mee gehad.

Misschien komt jou provider met DE oplossing, dan hoor ik het natuurlijk ook graag.

Groet

Dual
 
Ik heb ook gehoord dat HCC net iets met hun systeem aan het doen is. Alle gebruikers met Norton Antivirus moeten het programma uitschakelen anders kan er niet gemaild worden (!!).

Dit was echter al een weekje of drie geleden. Maar het kan zijn dat het nog steeds problemen geeft...
 
Heb vanmorgen Mijn provider aan de telefoon gehad en eerst lag het aan mij. Maar na even praten kwam de AAP uit de mouw ze hadden zware problemen met de email server die was gecrasht en de backup server ook maar nu is het weer goed !
 
Dan maar IncrediMail

Helaas het heeft helemaal niets geholpen dus heb ik maar Incredimail gedownload en Outlook express maar helemaal verwijderd en nu kan ik normaal alle mailtjes binnen halen zonder foutmeldingen.

Bovendien vind ik Incredimail een erg leuk email programma.

Idereen in ieder geval bedankt voor het meedenken/zoeken naar een oplossing.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan