foutmelding outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hands

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2003
als ik outlook express open krijg ik gelijk deze foutmelding:
Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: '@Home', Server: 'mail', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10061, Foutnummer: 0x800CCC0E
Iemand enig idee wat dit betekent en hoe ik dit kan oplossen,ik wil weer mailen!

Een foutmelding met 800 beginnend is bij mij altijd een Provider die verstek laat gaan.
Je zou nog een keer kunnen resetten voor de zekerheid. Stekker modem er uit en weer er in.

Hands, zo te zien heb je wel een internet verbinding? Zo ja, dan kun je proberen wat Elisa voorstelt, ik heb bij een soortgelijk probleem het advies gekregen de drivers van het modem te verversen.Ik kan uit je bericht niet opmaken welk OS en wat voor soort modem je hebt. In geval van Win XP zou je ook nog een systeemherstel kunnen overwegen.

Ja ik heb wel internetverbinding via de kabel van @home en het probleem is pas sinds gisteren.Dacht eerst dat ik een virus via een hotmailaccount van mij kreeg en heb toen alle hotmailaccounts eraf gegooid,maar geen verschil.En ik heb XP pro.
Ik heb ook nog op de site van @home gezocht en daar staat dat het bij deze foutmelding waarschijnlijk de provider is??Maar ga nu eerst de kabelmodem eraf gooien en morgen kijken hoe het er dan voorstaat?
Momenteel loopt er ook een online virus scan van tiscali.....wie weet??
Ik laat het wel weer weten.

we hebben het ontdekt!
Het was de nieuwste update van norton waarin de emailscan weer was ingeschakeld.
ff aangepast en voila,het werkt weer als vanouds.

Gelukkig weer een opgelost topic, nu alleen nog even HIER drukken en de vraag heeft ook de status opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan