Foutmelding outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

khk464

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 feb 2003
Hoi, ik heb opnieuw outlook express 5 geïnstalleerd, na hem verleden jaar verwijderd te hebben. Ik werk met windows ME. Ik had outlook express verwijderd omdat ik met outlook van het office 97 pakket werkte, maar deze kan geen html openen, dus toch maar weer oulook express erop. Nu kreeg ik bij het opnieuw installeren van outlook express de melding dat hij 5 .dll 's en setup 50.exe niet kon vinden. Na enkele keren proberen is het me dan gelukt en als ik nu via start>zoeken de .dll 's en de .exe zoek staan ze nu wel in c:\programfiles\outlookexpress\ ..... Dat is dus in orde en outlook express werkt ook vlot, sneller dan outlook zelfs.
Maar als ik nu outlook express opstart krijg ik de melding dat oulook express niet mijn standaard e-mail cliënt is en de vraag of ik dat wil inschakelen. De mail wordt mooi verzonden en ontvangen maar die melding blijft komen als ik outlook express opstart. Kan dit ergens ingesteld worden?

Bedankt op voorhand.

Groetjes

eigenschappen internet explorer, en dan het tabblad programma's, en selecteren maar.

suc6

of via internet ( explorer) extra/internet optie's/ programma's etc etc

Heb ik geprobeerd, maar heb daar bij e-mail enkel de mogelijkheid om outlook te nemen.

Groetjes

Ik kan daar wel op webinstellingen herstellen klikken, maar ik ben bang dat dan al mijn instellingen terug standaard gaan staan. Op de een of andere manier moet ik daar toch voor outlook express kunnen kiezen?

Groetjes

P.S, bij nieuwsgroepen heb ik zelfs geen enkel programma staan.

Hoi medehelpers, het is opgelost. Ik heb de service pack 2 voor IE gedownload van de site van microsoft en geïnstalleerd. Ook de pach voor service pack 2 gedownload en geïnstalleerd. Nu werkt blijkbaar alles, outlook express is nu wel de e-mail en nieuwsgroep service en de vraag van outlook express is dus verdwenen. Is het voldoende wat ik gedaan heb of is er nog ergens een pach die moet geïnstalleerd worden?

Bedankt.

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan