Foutmelding over p.p.a. tijdens openen filmpje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henke

Verenigingslid
Lid geworden
7 dec 2004
Berichten
383
Op een PC voorzien van XP is geinstalleerd Office 2007. Alles werkt prima.
Ik kreeg een presentatie met daarin een filmpje alsl ik hierop klik krijg ik de volgende foutmelding:
Powerpoint could not road the add-in C: Program Files\microsoft office\office\aware 97 p.p.a.
en de hele boel zit vast (reageert niet meer) via taakbeheer moet ik dan stoppen om weer op het bureaublad te komen.

Als ik naar een andere pc ga (zowel XP als Windows 7 ) werkt het prima en kan ik hem gewoon openen zonder fout melding.

Wie kan mij a.u.b. helpen met dit probleem?:eek:
 
Laatst bewerkt:
Probleem ligt in jouw pc. Schakel de Powerpoint-invoegtoepassingen allemaal uit, en kijk of het dan wel werkt. Dan selectief de invoegtoepassingen weer inschakelen en gaan testen totdat je de 'schuldige' gevonden hebt, die je dan (natuurlijk) weer uitschakelt.

Start eerst Powerpoint zónder invoegtoepassingen etc. door de Ctrl-toets erbij vast te houden zodra je powerpoint start. Er wordt gevraagd of je Powerpoint in veilige modus wilt opstarten. Bevestig dat.
Ga daarna aan de slag met het uitschakelen van invoegtoepassingen zoals in de eerste paragraaf aangegeven. Natuurlijk test je daarna Powerpoint zónder Veilige modus, om te zien of het probleem dan wegblijft etc.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Eh,eh, waar kan ik die invoegtoepassingen vinden:eek:
 
OK, ik ga er mee aan de gang.
Bedankt voor de snelle reactie!

Er volgt nog een nader bericht of het is gelukt.:rolleyes:
 
Of (selectief) uitschakelen van de invoegtoepassingen gaan lukken weet je snel genoeg: Als Powerpoint wel goed werkt zodra opgestart in Veilige modus, dan is er een goede kans dat je het gaat redden.
Zie ook de melding die je postte, waar duidelijk naar invoegtoepassing(en) wordt gehint als oorzaak van de problemen.

Hopelijk gaat het lukken.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan