Hallo,
Ik heb een database waarmee er per project verschillende materialen voor worden opgeslagen. Hiervoor heb ik dan ook een formulierlijst voor gemaakt waar alle materialen in terug te vinden zijn.
Ik heb er een selectieknop aan toegevoegd. Dus ik selecteer eerst de materialen die "geprint" (CutePDF) moeten worden en hoor deze daarna op te kunnen slaan. Dat knop heeft een code die ik voor mijn database heb aangepast maar ik krijg elke keer een foutmelding (rood). Volgens mij heb ik de verkeerde naam ingevuld maar ik weet ook niet welke ik anders in moet vullen.
Gaat om de volgende code:
Ik dacht zelf dat ik de naam van het knop daar moest invullen.
Welke naam zou ik hier in moeten vullen dan?
Alvast bedankt!
Ik heb een database waarmee er per project verschillende materialen voor worden opgeslagen. Hiervoor heb ik dan ook een formulierlijst voor gemaakt waar alle materialen in terug te vinden zijn.
Ik heb er een selectieknop aan toegevoegd. Dus ik selecteer eerst de materialen die "geprint" (CutePDF) moeten worden en hoor deze daarna op te kunnen slaan. Dat knop heeft een code die ik voor mijn database heb aangepast maar ik krijg elke keer een foutmelding (rood). Volgens mij heb ik de verkeerde naam ingevuld maar ik weet ook niet welke ik anders in moet vullen.
Gaat om de volgende code:
Code:
Private Sub Print_Selectie_Click()
Dim frm As Form, ctl As Control
Dim varItem As Variant
Dim strsql As String
Dim stDocName As String
Set frm = Forms!Projectzoeker
[COLOR="red"] Set ctl = frm!IstProject[/COLOR]
strsql = "tblBetalingen.BetalingID in ("
For Each varItem In ctl.ItemsSelected
strsql = strsql & ctl.ItemData(varItem) & ","
Next varItem
strsql = (Left$(strsql, Len(strsql) - 1))
strsql = strsql & ")"
stDocName = "rpt_tblProjecten"
DoCmd.OpenReport stDocName, acPreview, , strsql
End Sub
Ik dacht zelf dat ik de naam van het knop daar moest invullen.

Welke naam zou ik hier in moeten vullen dan?
Alvast bedankt!