foutmelding server e-mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Slinger

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2003
Als ik Outlook Express open dankrijg ik steeds de volgende tekst in beeld;Het maken van en verbinding met de server is mislukt. Accout"pop.hetnet.nl",
Server:'127.0.0.1.'Protocol;POP3,Poort 110,Beveiligd(SSL);Nee,Socketfout;10061,Foutnummer.0x800CCCOE

Wie weet de oplossing ?

E-mail ontvangen kan niet,wel verzenden.

helaas !!!

Het uitschakelen van e-mail( binnenkomende mail)
heeft helaas geen oplossing gebracht.

wat nu ?

Tanja,helaas werkt niet voor HETNET

Ik kan de oplossing van Planet niet gebruiken,ik heb NORMAN als antivirussprogramma.
Ook opmieuw instellen als standaard gaat niet.

In ieder geval bedankt voor de poging om mij te helpen.

Die server, dat moet toch hetnet zijn, en niet 127.0.0.1. Ik lees in een ander topic dat een antivirusprogramma de servernaam verandert.

Heb je wel pop.hetnet.nl en mailhost.hetnet.nl staan? Of staat daar nu 127.0.0.1 Als dat laatste het geval is, dan weer veranderen naar de gewone instellingen.

Hopen dat ze nu wel blijven staan.

Edit: Het Net heeft ook een mogelijkheid om de instellingen te herstellen. http://service1.hetnet.nl/selfcare/ Wie weet?

Tanja. Nog even een vraagje

Ik heb de instructies van onze provider opgevolgd en de account opnieuw geinstalleerd.
Echter nu wil Outlook Express het wachtwoord NIET erkennen als goed,terwijl de service voor e-mail op afstand lezen wel met het wachtwoord WEL werkt.
Wat nu ?

Wachtwoord is hoofdlettergevoelig he, voor het geval je het niet wist. Maar bij die andere lukt het wel dus dat zal wel goed zitten.

Waarom hij dat niet doet weet ik niet. Heb je je hele account gecheckt? Anders moet je dit aan je provider vragen. Ik weet ook niet hoe dat komt.

antwoord aan Tanja.

Precies alles gedaan volgens aanwijzingen van de provider.
Ook het wachtwoord in hoofdleters getypt.
Ik kan wel in NETMAIL komen,want daarin vindt ik de meldings-e-mails van Helpmij.
Zal weer eens verder zoeken op de site van mijn provider.

Slinger.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan