Foutmelding SGTRAY.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

dirkie33

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2004
Berichten
38
Hoi,

ik zit met een klein probleempje. Iedere keer als ik mijn pc opstart krijg ik de foutmelding met de naam "sgtray". Nu heb ik gelezen dat het een onschuldig programmatje is dat bij Sonic hoort (een brand programma) maar ik vind de foutmelding vrij irritant :confused: . Kan iemand mij helpen om deze foutmelding weg te kriijgen??

thanx,

gr, Ron
 
Beste Erwin,

thanx voor de link, maar in mijn geval heeft het echt iets te maken met mijn brand software "Sonic". Ik heb het probleempje gevonden en krijg nu de foutmelding niet meer. Misschien handig voor als mensen dit soortgelijke probleem in de toekomst krijgen: het staat in het mapje : c: - Program files - common files - Sonic - Update manager - sgtray.exe.

Ik heb dat exe programmatje verplaatst naar een bovenliggende map en weg is de fout melding bij het opstarten. Het is dus volgensmij een soort tooltje waarmee je je product kunt updaten ofzo. Daar dat bij mij nooit is gelukt (of mijn product was al up to date of 't werkte gewoon niet). Misschien werkt het updaten dus nu ook niet meer maar dat neem ik voorlopig voor lief (en anders gewoon even opnieuw installeren).

Bedankt voor de hulp.

Groeten Ron
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan